Пошук по сайту
Меню користувача
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
На даний момент 4 гостей на сайті

ПРАВОПРОСВІТНИЦЬКА КОМПАНІЯ

«Я МАЮ ПРАВО ГОЛОСУ»

 

2019 рік є роком виборів, тому Міністерство юстиції України спільно з Центральною виборчою комісією прийняли рішення започаткувати в рамках проекту «Я МАЮ ПРАВО!» правопросвітницьку кампанію «Я МАЮ ПРАВО ОБИРАТИ».

Це спеціальні інформаційні матеріали, де буде опис покроково, що робити виборцям, як діяти, куди звертатися для того, щоб реалізувати своє право обирати.

Нова інформаційна кампанія Мін’юсту “Я МАЮ ПРАВО ОБИРАТИ” буде розрахована, насамперед, на три головні категорії громадян:

-українців, які будуть голосувати вперше у своєму житті;

- тимчасово переміщених осіб, адже опитування показали, що 60% внутрішньо переміщених осіб не знають, як голосувати в їхньому нинішньому місці проживання;

- громадян, які проживають не за місцем реєстрації: 47% тих, хто голосує вперше, не знають, як проголосувати на найближчих виборах, якщо на день голосування перебуватимуть поза місцем реєстрації.

За більш докладною інформацією звертайтесь до відділу «Полонське бюро правової допомоги», яке знаходиться за адресою: м.Полонне, вул.Лесі Ураїнки,101 (І поверх будівлі Казначейства) тел. 2-03-52.


 

Оголошено XI конкурс з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги

 Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 06.11.2018 № 3957/7 «Про проведення конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги» Координаційний центр з надання правової допомоги повідомляє про проведення з 03 грудня 2018 року по 31 січня 2019 року конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги (далі – конкурс).

Для участі у конкурсі адвокатам необхідно:

1) Зареєструватися на веб-сторінці http://contest.legalaid.gov.ua з 03 по 24 грудня 2018, де заповнити онлайн анкету та біографічну довідку; зазначити адресу електронної пошти для отримання інформації у зв’язку з конкурсом; завантажити скановані копії заяви, заяви, форма якої встановлена Мін’юстом; усіх заповнених сторінок паспорта (чи іншого документа, що посвідчує особу); свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю та мотиваційного листа (до 500 слів), складеного у довільній формі.

УВАГА! За фактом реєстрації адвокат отримає повідомлення Координаційного центру з надання правової допомоги про прийняття заявки на опрацювання. Після перевірки наявності надісланих копій документів і відомостей про адвоката в Єдиному реєстрі адвокатів України, адвоката буде поінформовано про їх відповідність чи невідповідність встановленим вимогам за вказаною адвокатом адресою електронної пошти. У разі отримання повідомлення про невідповідність документів встановленим вимогам реєстрацію можна пройти повторно (до завершення строку реєстрації).

Участь у конкурсі можуть брати адвокати, відомості про яких внесені до Єдиного реєстру адвокатів України.

2) Протягом 28 грудня 2018 року – 09 січня 2019 року пройти дистанційний курс «Вступ до системи надання безоплатної правової допомоги», ознайомившись з його матеріалами та склавши перевірочні тестові завдання, що оцінюються автоматично (адреса веб-сторінки дистанційного курсу, логін та пароль будуть зазначені в електронному повідомленні Координаційного центру з надання правової допомоги).

3) Протягом 21 – 22 січня 2019 року (конкретні дата, час і місце проведення будуть повідомлені кожному адвокатові додатково) пройти індивідуальні співбесіди з конкурсною комісією, під час якої адвокати оцінюватимуться за критеріями мотивації до надання безоплатної правової допомоги, комунікабельності, емоційної врівноваженості, вміння представити приклади надання правової допомоги.

УВАГА! Під час проходження співбесіди із конкурсними комісіями адвокати повинні пред’явити оригінали паспорта та свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю.

 

Окрім того, з 14 по 16 січня 2019 року конкурсні комісії розглядатимуть подані адвокатами копії документів, оцінюючи адвокатів за критеріями стажу адвокатської діяльності, наявності або відсутності застосовання до адвоката дисциплінарних стягнень та враховуючи результат проходження адвокатом дистанційного курсу «Вступ до системи надання безоплатної правової допомоги». Цей етап відбувається без персональної участі адвокатів.

Адвокати, які пройдуть конкурс, залучатимуться до надання БВПД на постійній основі за контрактом або на тимчасовій основі на підставі договору, відповідно до порядку та умов укладення контрактів з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на постійній основі, та договорів з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на тимчасовій основі, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 січня 2012 року № 8.

Контакт для зворотного зв’язку з адвокатами:

Боровльов Дмитро Дмитрович, начальник відділу моніторингу якості правової допомоги управління забезпечення якості правової допомоги Координаційного центру з надання правової допомоги, (044) 486 71 06 (понеділок – четвер: з 09:00 до 18:00, п’ятниця: з 09:00 до 16:45, обідня перерва із 13:00 до 13:45),  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .


Переглянути порядок і умови проведення конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги, затверджений постановою КМУ від 28 грудня 2011 р. № 1362 (у редакції постанови КМУ від 09.08.2017 №575, зі змінами, внесеними постановою КМУ від 31.10.2018 №898).

Переглянути наказ Міністерства юстиції України від 06.11.2018 № 3957/7 «Про проведення конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги».

Переглянути Порядок оцінювання адвокатів за результатами конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги, затверджений наказом Міністерства юстиції України від 13.11.2017 № 3552/5, зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 14.11.2017 за № 1387/31255.


 

Відеоролики «Безоплатна правова допомога–завжди поруч»

 

У чому полягає надання безоплатної
первинної та вторинної правової допомоги

Законом України «Про безоплатну правову допомогу» (далі – Закон) визначено поняття правової допомоги, як надання правових послуг, спрямованих на забезпечення реалізації прав і свобод людини і громадянина, захисту цих прав і свобод, їх відновлення у разі порушення.

Безоплатна  первинна  правова  допомога  -  вид  державної гарантії,  що полягає в інформуванні особи про її права і свободи, порядок  їх  реалізації, відновлення  у  випадку  їх порушення та порядок оскарження рішень,  дій чи бездіяльності органів державної влади,  органів  місцевого  самоврядування,  посадових і службових осіб.

 

Безоплатна первинна правова  допомога  включає  такі  види правових послуг:
• надання правової інформації; 
• надання консультацій і роз'яснень з правових питань; 
• складення   заяв,  скарг  та  інших  документів  правового характеру (крім документів процесуального характеру); 
• надання допомоги в забезпеченні доступу особи до вторинної правової допомоги та медіації.
 
Коло осіб, які мають право на безоплатну первинну правову допомогу, визначено статтею 8 Закону України «Про безоплатну правову допомогу», згідно з якою, право на безоплатну первинну  правову  допомогу  відповідно до Конституції України та ЗУ «Про безоплатну правову допомогу» мають усі особи, які перебувають під юрисдикцією України.
 
Безоплатна вторинна правова допомога- вид державної
гарантії, що полягає у створенні рівних можливостей для доступу осіб до правосуддя.
 
Безоплатна вторинна правова допомога включає такі види правових послуг:
 
захист;
здійснення представництва інтересів осіб, що мають право 
на безоплатну вторинну правову допомогу, в судах, інших державних органах, органах місцевого самоврядування, перед іншими особами;
складення документів процесуального характеру.
 
Коло осіб, які мають право на безоплатну вторинну правову допомогу, визначено статтею 14 Закону України «Про безоплатну правову допомогу»:

1) особи, які перебувають під юрисдикцією України, якщо їхній середньомісячний дохід не перевищує двох розмірів прожиткового мінімуму, розрахованого та затвердженого відповідно до закону для осіб, які належать до основних соціальних і демографічних груп населення, а також інваліди, які отримують пенсію або допомогу, що призначається замість пенсії, у розмірі, що не перевищує двох прожиткових мінімумів для непрацездатних осіб;

2) діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, діти, які перебувають у складних життєвих обставинах, діти, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів;

 2-1) внутрішньо переміщені особи;

 2-2) громадяни України, які звернулися із заявою про взяття їх на облік як внутрішньо переміщених осіб,

- з питань, пов’язаних з отриманням довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, до моменту отримання довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;

 3) особи, до яких застосовано адміністративне затримання;

4) особи, до яких застосовано адміністративний арешт;

5) особи, які відповідно до положень кримінального процесуального законодавства вважаються затриманими;

 6) особи, стосовно яких обрано запобіжний захід у вигляді тримання під вартою;

 7) особи, у кримінальних провадженнях стосовно яких відповідно до положень Кримінального процесуального кодексу України захисник залучається слідчим, прокурором, слідчим суддею чи судом для здійснення захисту за призначенням або проведення окремої процесуальної дії, а також особи, засуджені до покарання у вигляді позбавлення волі, тримання в дисциплінарному батальйоні військовослужбовців або обмеження волі;

 8) особи, на яких поширюється дія Закону України "Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту, з моменту подання особою заяви про визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту в Україні, до прийняття остаточного рішення за заявою, а також іноземці та особи без громадянства, затримані з метою ідентифікації та забезпечення примусового видворення, з моменту затримання;

 9) ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", особи, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, особи, які належать до числа жертв нацистських переслідувань;

 9-1) особи, які перебувають під юрисдикцією України і звернулися для отримання статусу особи, на яку поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту, до моменту прийняття рішення про надання такого статусу.

 10) особи, щодо яких суд розглядає справу про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи, визнання фізичної особи недієздатною та поновлення цивільної дієздатності фізичної особи, протягом розгляду справи в суді;

11) особи, щодо яких суд розглядає справу про надання психіатричної допомоги в примусовому порядку, протягом розгляду справи в суді;

12) особи, реабілітовані відповідно до законодавства України,стосовно питань, пов'язаних з реабілітацією;

13) особи, які постраждали від домашнього насильства або насильства за ознакою статі.

2. Право на безоплатну вторинну правову допомогу мають громадяни держав, з якими Україна уклала відповідні міжнародні договори про правову допомогу, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, а також іноземці та особи без громадянства відповідно до міжнародних договорів, учасником яких є Україна, якщо такі договори зобов'язують держав-учасниць надавати певним категоріям осіб безоплатну правову допомогу.

 

Перелік документів, які додаються до звернення кожною категорією осіб, визначених Законом України “Про безоплатну правову допомогу

1) Звернення осіб, які перебувають під юрисдикцією України, середньомісячний сукупний дохід яких нижчий суми прожиткового мінімуму, розрахованого та затвердженого відповідно до Закону України "Про прожитковий мінімум" для осіб, які належать до основних соціальних і демографічних груп населення, або їх законних представників.

Такою особою подається паспорт або інший посвідчувальний документ, реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

- довідка про отримання (неотримання) соціальної допомоги за формою, встановленою у додатку 11 до Інструкції щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги, затвердженої наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 19 вересня 2006 року N 345, зареєстрованим у Мін'юсті 6 жовтня 2006 року за N 1098/12972. Зазначена довідка видається органами соціального захисту населення та підтверджує, що особа перебуває (не перебуває) на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення, а також те, що така особа отримує чи не отримує соціальну допомогу, як малозабезпечена особа та розмір такої допомоги. Наявність такої довідки підтверджує, що особа, яка звернулася за правовою допомогою, є суб'єктом права на неї;

- працездатна особа, яка офіційно працевлаштована(довідка про отриману заробітну плату за останні 6 місяців, довідка про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату податку на доходи фізичних осіб та про відсутність податкових зобов'язань з такого податку), видана відповідним центром обслуговування платників Державної фіскальної служби - у разі звернення до місцевого центру фізичних осіб - підприємців, самозайнятих осіб);

- працездатна особа без офіційного працевлаштування або яка перебуває на обліку в Центрі зайнятості(довідка про доходи з відповідного територіального органу Державної фіскальної служби, довідка з управління праці та соціального захисту населення про отримання чи неотримання соціальної допомоги, виписка з системи персоніфікованого обліку (форми ОК-5) з управління Пенсійного фонду України, довідка з Центру зайнятості про перебування на обліку, як безробітного та отриману допомогу  за останні 6 місяців);

- особа працездатного віку, яка перебуває на денній формі навчання(довідка про отримання чи неотримання стипендії за останні 6 місяців);

- особа, яка перебуває у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку(довідка з управління праці та соціального захисту населення про отриманні виплати за останні 6 місяців, довідка про доходи з відповідного територіального органу Державної фіскальної служби, виписка з системи персоніфікованого обліку (форми ОК-5) з управління Пенсійного фонду України).

 

2) Звернення осіб, які мають групу інвалідності та отримують пенсію або допомогу, що призначається замість пенсії, у розмірі менше двох прожиткових мінімумів для непрацездатних осіб або їх законних представників.

Такі особи надають:

- паспорт або інший документ, що посвідчує особу;

- реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

- пенсійне посвідчення або посвідчення, що підтверджує призначення соціальної допомоги, або довідкумедико-соціальної експертної комісії (МСЕК) про встановлення інвалідності, або довідку видану взамін пенсійного посвідчення на період його виготовлення;

- довідкупро розмір пенсії або довідкупро розмір соціальної допомоги, що призначається замість пенсії.

 

3) Звернення законних представників дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, діти, які постраждали внаслідок воєнних дій чи збройних конфліктів.

Законні представники надають:

- паспорт або інший документ, що посвідчує особу законного представника;

- реєстраційний номер облікової картки платника податків законного представника (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

- документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника, крім випадків, коли законними представниками є батьки (усиновлювачі);

- реєстраційний номер облікової картки платника податків дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, дитини, яка перебувають у складних життєвих обставинах, дитини, яка постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів(крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) (за наявності);

- рішення про надання статусу дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування, що приймається районною держадміністрацією, виконавчим органом міської чи районної у місті ради за місцем походження такої дитини за поданням служби у справах дітей - у разі звернення до місцевого центру законних представників дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування.

 

4) Звернення осіб, на яких поширюється дія Закону України "Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту".

Такі особи надають:

- паспорт або інший документ, що посвідчує особу (у разі наявності);

- довідкупро звернення за захистом в Україні;

- рішення про задоволення/відхилення/залишення без розгляду скарги на рішення органу міграційної служби про відмову в прийнятті заяви про визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту, або про відмову в оформленні документів для вирішення питання щодо визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту (у разі наявності).

 

5) Звернення ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту".

Особи, віднесені до цієї категорії, надають:

- паспорт або інший документ, що посвідчує особу;

- реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

- посвідчення встановленого зразка;

 

6) Звернення осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною (у тому числі – Герої Соціалістичної праці, Герої України, повні кавалери ордена Трудової Слави, Герої Радянського Союзу, повні кавалери ордена Слави, особи, нагороджені чотирма і більше медалями «За відвагу», матері-героїні, матері, які народили і виховали п’ятеро і більше дітей)

Такі особи надають:

- паспорт або інший документ, що посвідчує особу;

- реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

- посвідчення встановленого зразка;

- посвідчення встановленого зразка Героя Соціалістичної Праці, Героя України, орденська книжка повного кавалера ордена Трудової Слави або інші документи, що підтверджують присвоєння відповідного звання - у разі звернення до місцевого центру осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною.

 

7) Звернення осіб, які належать до числа жертв нацистських переслідувань.

До звернення зазначені особи надають:

- паспорт або інший документ, що посвідчує особу;

- реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

- посвідчення жертви нацистських переслідувань встановленого зразка.

 

8) Звернення осіб, щодо яких суд розглядає справу про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи, визнання фізичної особи недієздатною.

До звернення додаються:

- паспорт або інший документ, що посвідчує особу;

- реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

- ухвала суду про відкриття провадження у справі про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи, визнання фізичної особи недієздатною;

 

9) Звернення опікунів або піклувальників осіб, щодо яких суд розглядає справу про поновлення цивільної дієздатності фізичної особи.

Дозвернення додаються:

- паспорт або інший документ, що посвідчує особи опікунів або піклувальників;

-  реєстраційний номер облікової картки платника податків опікунів або піклувальників (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

- паспорт або інший документ, що посвідчує особу суб'єкта права на безоплатну вторинну правову допомогу;

- реєстраційний номер облікової картки платника податків суб'єкта права на безоплатну вторинну правову допомогу (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

- посвідчення про призначення опікуном (піклувальником);

- рішення суду про визнання особи недієздатною або про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи;

- копія ухвали суду про відкриття провадження у справі про поновлення цивільної дієздатності фізичної особи (у разі наявності).

 

10) Звернення осіб, щодо яких суд розглядає справу про надання психіатричної допомоги в примусовому порядку, або їх законних представників.

Зазначені особи надають:

- паспорт або інший документ, що посвідчує особу суб'єкта права на безоплатну вторинну правову допомогу;

- реєстраційний номер облікової картки платника податків суб'єкта права на безоплатну вторинну правову допомогу (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

- паспорт або інший документ, що посвідчує особу законного представника, у разі, якщо звертається законний представник суб'єкта права на безоплатну вторинну правову допомогу;

- реєстраційний номер облікової картки платника податків законного представника (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

- документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника, крім випадків, коли законними представниками є батьки (усиновлювачі) - у разі наявності;

- копія ухвали суду про відкриття провадження у справі про надання психіатричної допомоги в примусовому порядку;

 

11) Звернення осіб, реабілітованих відповідно до законодавства.

До звернення додаються:

- паспорт або інший документ, що посвідчує особу;

- реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

- посвідчення про право на пільги реабілітованих.

 

Після того, як особою подано останній документ, що підтверджує її належність до однієї із категорій, зазначених у статті 14 Закону України “Про безоплатну правову допомогу”, протягом 10 днів приймається рішення про надання чи про відмову у наданні безоплатної вторинної правової допомоги.

Більш детальну інформацію можна отримати у відділі «Полонське бюро правової допомоги» за адресою: м.Полонне, вул.Лесі Українки,101 (приміщення казначейства І поверх), телефон: 2-03-52.

 

Документ – це матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі і просторі. Чіткого визначення «дублікат» у законодавстві не існує, але з практики застосування слів та словосполучень в юриспруденції дублікатом називають другий примірник документа який втрачено або пошкоджено.

У рамках проекту «Я маю право!», який реалізовується фахівцями системи безоплатної правової допомоги та органів юстиції на території всієї України, детальніше з питань видачі дублікатів документів у зв’язку з їх втратою, пошкодженням чи зіпсуванням консультують працівники відділу «Полонське бюро правової допомоги» Шепетівського місцевого центру з надання БВПД консультують 

Дублікат документа має таку ж юридичну силу, як і оригінал втраченого документа. Тобто в дублікаті відтворюється весь зміст і текст, який був зазначений у первинному документі.

За загальним правилом, лише орган, який видав документ, має право на видачу його дублікату. У випадку, якщо суб’єкт, що має право на видачу дублікату, ліквідований, то документ може бути виданий правонаступником цього суб’єкта або архівною установою (якщо передбачена передача справ до архіву).

Видача дубліката документа має такі юридичні наслідки:

- створення додаткового примірника документа;

- втрата чинності документом, дублікат якого виданий.

Якщо втрачено, пошкоджено або зіпсовано, який був виданий нотаріусом або органом місцевого самоврядування, то видача дубліката такого документа здійснюється тим же нотаріусом або посадовою особою органу виконавчої влади чи місцевого самоврядування, який видав документ, за письмовою заявою заінтересованої особи, відповідно до статті 53 Закону України «Про нотаріат». Однак, якщо документи були передані до архіву, в такому випадку їх дублікати видаються державним нотаріальним архівом.

Крім того, трапляються випадки, коли необхідно отримати дублікат правовстановлюючих документів на нерухоме майно, які були видані органами місцевого самоврядування до 01.01.2013 року.

До січня 2013 року державна реєстрація речових прав проводилася структурними підрозділами територіальних органів Міністерства юстиції України.

Згідно з ч.2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», державний реєстратор під час проведення державної реєстрації прав на нерухоме майно видає свідоцтво на право власності на нерухоме майно.

Отже, у випадку втрати, пошкодження або зіпсування свідоцтва на право власності на нерухоме майно, яке видане органом місцевого самоврядування або органом виконавчої влади, необхідно звертатися до державного реєстратора органу державної реєстрації прав відповідного управління юстиції.

Особа, яка бажає отримати дублікат втраченого документа, повинна подати до органу, який буде видавати документ, копію втраченого документа, а також оголошення про втрату документа в місцевих засобах масової інформації. В оголошенні зазначається назва документа, його серія та номер, дата видачі, на чиє ім’я виданий документ та яким органом виданий документ.

За результатами розгляду заяви приймається рішення про видачу втраченого документа.

 

Правові основи запобіганнюта протидії домашньому насильству - ЗАВАНТАЖИТИ.

Відеоролики (розташовані на Google-диску) - ВІДКРИТИ.

Пане Міністре! 31 березня я голосувала на виборчій дільниці не за місцем своєї реєстрації, а фактичного проживання. Перед цим я зверталась до уповноваженого органу, через який мене додали до списку виборців на тій дільниці, на якій я хотіла проголосувати. Маю питання, чи потрібно ще раз перевіряти себе у списках під час другого голосування на виборах? Дякую за відповідь.

Анастасія Подорожня

 

Друзі, перш за все хочу нагадати, що 21 квітня відбудеться повторне голосування на чергових виборах Президента України, тому поінформую вас про деякі особливості, що стосуються голосування не за місцем реєстрації.

 

Як змінити місце голосування  під час повторного голосування?

Для того щоб повторно проголосувати на черговихвиборах президента України не за місцем реєстрації — необхідно пройти попередню процедуру зміни місця голосування. Через органи ведення Державного реєстру виборців до 15 квітня (включно) ви можете:

1.       Подати заяву про зміну місця голосування, якщо бажаєте голосувати не за місцем реєстрації або належите до внутрішньо переміщених осіб.

2.       Внести  або змінити інформацію щодо себе  у списку виборців.

 

Що робити, якщо пропущені строки?

У випадку, коли особа, яка бажає голосувати не внесла зміни щодо себе через органи ведення Державного реєстру виборців, вона має право до 18 квітня (включно) звернутись з адміністративним позовом про уточнення списку виборців. Звертатись необхідно до місцевого суду загальної юрисдикції за місце знаходженням виборчої дільниці, на якій збираєтесь голосувати. У таких випадках судовий збір не сплачується.

Рішення суду про внесення змін до списку виборців не пізніше як за 5 днів до дня голосування подається виборцем до відповідного органу ведення Державного реєстру виборців або до відповідної дільничної виборчої комісії для негайного направлення до такого органу, а пізніше цього строку - до дільничної виборчої комісії.

 

Які документи потрібні для зміни місця голосування?

Паспорт громадянина України (у вигляді книжечки або картки) чи тимчасове посвідчення громадянина України;

Посвідчення військовослужбовця/військовий квиток (для військовослужбовців строкової служби);

документи, які підтверджують необхідність тимчасової зміни місця голосування:

- довідка з місця навчання;

- посвідчення про відрядження;

- проїзні документи;

- договір оренди житла тощо.

 

Наголошую! Виборцям, адреса реєстрації яких знаходиться на території тимчасово окупованих територій у Донецькій та Луганській областях і Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, не потрібно подавати документи, які підтверджують необхідність зміни місця голосування!

 

Що потрібно зробити у день повторного голосування  на виборах 21 квітня?

1. Взяти один із документів:

Документи, які  можуть бути використані на звичайних та спеціальних виборчих дільницях:

- паспорт громадянина України;

- військовий квиток (виключно для військовослужбовців строкової служби);

- тимчасове посвідчення громадянина України.

Документ, який може бути використаний на закордонних виборчих дільницях, а також на спеціальних виборчих дільницях, утворених на суднах, що перебувають у плаванні під Державним Прапором України, та на полярній станції України:

- паспорт громадянина України для виїзду за кордон;

- дипломатичний паспорт;

- службовий паспорт.

В разі зміни місця голосування - посвідчення, що підтверджує тимчасову зміну місця голосування виборця.

2. Отримати виборчий бюлетень та поставити  свій підпис про його отримання:

- у списку виборців;

- на визначеному місці на контрольному талоні виборчого бюлетеня.

3. Заповнити виборчий бюлетень особисто в кабіні (кімнаті) для таємного голосування.

4. Опустити виборчий  бюлетень у виборчу скриньку у спосіб, який забезпечує таємницю голосування.

 

Що вважається порушенням  під час проведення голосування?

видача  виборчого бюлетеня для голосування особі без документа, який підтверджує громадянство України;

демонстрація заповненого виборчого бюлетеня стороннім особам;

наявність сторонніх осіб у кабіні для таємного голосування;

винесення виборчого бюлетеня за межі виборчої дільниці;

фото - відео зйомка заповнених  виборчих бюлетенів;

голосування більш ніж один раз;

отримання виборчого бюлетеня  від іншої особи, крім уповноваженого члена комісії, який видає виборчий бюлетень.

 

Яка передбачена відповідальність за порушення на виборах?

Відповідно до Закону України «Про вибори Президента України» особи, винні в порушенні законодавства про вибори Президента України, притягаються до кримінальної, адміністративної або іншої відповідальності в порядку, встановленому законом.

 

Шановні українці, якщо ви стали свідком порушення під час проведення голосування, обов’язково звертайтеся до голови відповідної виборчої комісії,  офіційних спостерігачів та поліції!

Додаткову корисну інформацію Ви можете знайти за посиланнями:

§  Інформація про вибори Президента України: www.cvk.gov.ua/vp_2019/

§  Державний реєстр виборців: www.drv.gov.ua

§  Веб-сайт проекту «Я МАЮ ПРАВО!»: pravo.minjust.gov.ua.

 

Куди звертатися за більш детальною консультацією та роз’ясненнями?

Якщо у вас залишились питання з цього приводу, будь ласка, телефонуйте до Єдиного контакт-центру системи безоплатної правової допомоги за номером 0 (800) 213 103, цілодобово та безкоштовно в межах України. В центрах та бюро надання безоплатної правової допомоги по всій країні ви можете отримати юридичну консультацію та правовий захист.

 

Відділ «Полонське бюро правової допомоги, в рамках загальнонаціонального проекту«Я МАЮ ПРАВО!», інформує  про набрання чинності законодавчими змінами, що були внесені урядом у правила перетинання державного кордону громадянами України, які не досягли 16-річного віку.

Новації стосуються ситуацій, коли місце проживання дитини визначено судом з одним із батьків, а інший із батьків має заборгованість зі сплати аліментів, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців.

В такому разі виїзд дитини за кордон в супроводі одного з батьків (усиновлювачів, піклувальників або інших осіб, уповноважених за нотаріально посвідченою згодою) для відпочинку, навчання або лікування здійснюється без нотаріально посвідченої згоди другого з батьків. Натомість у пункті пропуску необхідно пред'явити довідку про наявність заборгованості зі сплати аліментів, видану органом державної виконавчої служби. Така довідка видається протягом 10 днів та дійсна протягом 1 місяця з дня її видачі. 

Ці зміни спрямовані на захист прав дітей та вирішення ситуацій, коли той із батьків, який зобов’язаний сплачувати аліменти, не виконує свого обов’язку піклування про дитину, і разом з цим не бажає давати згоду на виїзд дитини за кордон.

Постанова Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2018 року № 76, якою на виконання положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення захисту права дитини на належне утримання шляхом вдосконалення порядку примусового стягнення заборгованості зі сплати аліментів» внесено зміни до Правил перетинання державного кордону громадянами України, набула чинності 21 лютого 2018 року.

 

 

Загальнонаціональний правопросвітницький проект «Я МАЮ ПРАВО!» має на меті навчити громадян користуватися своїми правами та захищати їх у разі порушення.

МІН’ЮСТ НА ЗАХИСТІ ПІДПРИЄМЦІВ!

Мін’юстом розроблено Закон № 2213-VIII"Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо забезпечення дотримання прав учасників кримінального провадження та інших осіб правоохоронними органами під час здійснення досудового розслідування", який реально захищає підприємців від незаконних дій правоохоронних органів. Закон набрав чинності з 7 грудня 2017 року, крім норм щодо застосування під час судового розгляду відеозаписувальних технічних засобів, які набирають чинності з 1 січня 2019 року.

ТВОЇ ПРАВА

Перед обшуком:

- вимагати надання ухвали слідчого судді про дозвіл на обшук;

- вимагати присутності адвоката і понятих при проведенні обшуку;

- заявляти про дотримання розумних строків провадження чи оскаржувати порушення строків.

Під час обшуку:

- здійснення відеофіксації правоохоронцями є обов’язковою, а відеозапис є додатком до протоколу обшуку (з 1 січня 2019 року);

- за відсутності відеозапису, встановлені обставини не можуть використовуватись як доказ у суді;

- адвокат може самостійно вести відеозйомку обшуку.

ОБОВ’ЯЗКИ ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ

- видати витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадженняпротягом наступної доби після реєстрації заяви;

- видати копію ухвали слідчого судді про дозвіл на обшук;

- обґрунтовувати вилучення оригіналів документів або їхніх копій;

- вносити заяви осіб, які присутні під час обшуку, до протоколу обшуку;

- вручити керівнику або представникові підприємства другий примірник протоколу обшуку.

Правоохоронцям забороняється:

- вилучати комп’ютерну техніку, сервери, мобільні телефони під час обшуків без дозволу суду;

- відкривати нове кримінальне провадження, якщо аналогічне вже було відкрито.

Закриття кримінального провадження є обов’язковиму разі наявності постанови про закриття провадження щодо того ж діяння з підстав:

- відсутність події злочину;

- відсутність складу злочину;

- скасована кримінальна відповідальність за діяння;

- досягнутий податковий компроміс щодо податкових зобов’язань.

 ЩО РОБИТИ ПІД ЧАС ОБШУКУ?

- перевірити службові посвідчення правоохоронців;

- дізнатися про підставу здійснення обшуку та отримати копію ухвали слідчого судді;

- правоохоронці мають право виключно на те, що написано в ухвалі про обшук;

- перевірити інформацію про залучених понятих;

- залучити адвоката;

- фіксувати на відеокамеру дії правоохоронців;

- вносити зауваження і уточнення до протоколу обшуку, отримати копію протоколу, складати акти про допущені порушення.

Ви маєте право залучити адвоката на будь-якій стадії обшуку! 

Відсутність адвоката означатиме, що вчинені дії та встановлені обставини не можуть бути використані як доказ у суді.

 

Продовжуючи тематику питань в рамках правопросвітницького проекту «Я МАЮ ПРАВО!» щодо правових основ запобіганню та протидії домашньому насильству:

07 грудня 2017 року Верховною Радою України прийнято Закон України  «Про запобігання та протидію домашньому насильству», яким, зокрема, були внесені зміни до Закону України «Про безоплатну правову допомогу»  в частині віднесення до суб’єктів права на безоплатну вторинну правову  допомогу осіб, які постраждали від домашнього насильства або насильства з ознакою статті.

Згідно з ч.4 ст.18 Закону України «Про безоплатну правову допомогу» особа разом із зверненням про надання безоплатної вторинної правової допомоги повинна подати документи, що підтверджують її належність до однієї із вразливих категорій – суб’єктів права на отримання такої допомоги.

До таких документів відносяться:

-          Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, у якому міститься інформація про вчинення злочину, пов’язаного з домашнім насильством;

-          Талон-повідомлення про вчинення кримінального правопорушення, пов’язаного з домашнім насильством, виданий органами Національної поліції України;

-          Протокол про вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого статтею 1733 Кодексу України про адміністративні правопорушення «Вчинення домашнього насильства, насильства за ознакою статі, невиконання термінового заборонного припису або неповідомлення про місце тимчасового перебування»;

-          Постанова про накладення адміністративного стягнення за вчинення правопорушення пов’язаного з домашнім насильством або насильством за ознакою статті (видається за заявою потерпілої особи);

-          Копія заяви до суду про видачу або продовження обмежувального припису стосовно кривдника;

-          Рішення суду про видачу або продовження обмежувального припису стосовно кривдника;

-          Копія винесеного працівником уповноваженого підрозділу органів Національної поліції України термінового заборонного припису стосовно кривдника;

-          Копія акта отримання усної заяви та повідомлення про вчинення насильства в сім’ї або реальну загрозу його вчинення або копія акта з’ясування обставин вчинення насильства в сім’ї або реальної загрози його вчинення складеного на підставі Інструкції щодо порядку взаємодії структурних підрозділів, відповідальних за реалізації державної політики щодо попередження насильства в сім’ї, служб у справах дітей, центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та відповідних підрозділів органів внутрішніх справ з питань здійснення заходів з попередження насильства в сім’ї;

-          Витяг з Єдиного державного реєстру випадків домашнього насильства та насильства за ознакою статі (після початку функціонування зазначеного Реєстру).

Наведений вище перелік документів не є вичерпним і особою, яка зазнала домашнього насильства або насильства за ознакою статі, можуть бути подані й інші документи, які містять інформацію про вчинення домашнього насильства або насильства за ознакою статі.

Більш детальну інформацію та правову допомогу можна отримати у відділі «Полонське бюро правової допомоги» за адресою: м.Полонне, вул.Лесі Українки,101 (приміщення казначейства), телефон: 2-03-52.

 


(збільшити)
 

Скримський 

Франц Францович

міський голова

 

Шановні полончани та гості міста!

   Радо вітаю Вас на офіційному веб-сайті Полонської міської ради об'єднаної територіальної громади. Ви маєте можливість ознайомитись із нашим чудовим, по-справжньому привабливим містом, його енергійними, цілеспрямованими людьми, які прагнуть зробити місто ще кращим.

   Полонне – місто відкритих, щирих і гостинних людей. Ми раді кожній можливості поділитися власним досвідом, перейняти краще у друзів і колег. Усі досягнення, якими багате наше місто – це щоденна праця, знання, вміння і таланти його мешканців.

   Відкритість і прозорість у роботі, постійний діалог із територіальною громадою є важливою складовою успішної діяльності міської влади. Саме тому головне завдання веб-сайту – сприяння розвиткові місцевої демократії.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання