Пошук по сайту
Меню користувача
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
На даний момент 4 гостей на сайті

Щодо призначення житлової субсидії

Відповідно до правопросвітницької інформаційної кампанії спрямованої на інформування громадян щодо правильного нарахування тарифів на послуги з постачання теплової енергії та права на адресну безготівкову допомогу сім’ям, яка надається на погашення витрат з оплати житлово-комунальних послугвідділ «Полонське бюро правової допомоги» інформує:

У зв’язку з постійним підвищенням тарифів не всі можуть сплачувати рахунки за комунальні послуги, тому держава зробила крок на зустріч людям і прийняла рішення про надання адресної безготівкової допомоги малозабезпеченим громадянам, в тому числі і тим, що орендують житло.

Субсидія - це адресна безготівкова допомога сім’ї, яка надається на погашення витрат з оплати житлово-комунальних послуг. Отримувати таку допомогу мають право громадяни України, іноземці, а також і особи без громадянства, що перебувають на території України згідно нашого законодавства та проживають у житлових будинках.

У разі, якщо у виконавчих органах територіальних громад відсутні структурні підрозділи з питань соціального захисту населення, прийняття та передача всіх необхідних документів для призначення житлових субсидій здійснюється уповноваженими особами, які визначаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад. До таких документів належать:

• заява про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі;

• декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії;

• довідки про доходи;

• копія договору про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг (у разі наявності);

• договір оренди житла (у разі наявності).

Варто зазначити, що заява і декларація можуть бути надіслані структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання заявника, у разі надсилання орендарем чи внутрішньо переміщеною особою - за фактичним місцем проживання поштою або через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики з накладенням кваліфікованого електронного підпису. У випадку відсутності такого підпису житлова субсидія призначається лише після підписання заявником документів у паперовій формі протягом місяця з дня їх подання в електронній формі, якщо ж в зазначений строк документів не підписано незалежно від причин відсутності підпису заявника, громадянин для отримання субсидії зобов’язаний подати нові заяву та декларацію.

Під час прийому документів заборонено від громадян вимагати подання документів не передбачених законодавством. Якщо документи подані не в повному обсязі житлова субсидія призначається у разі надходження протягом 30 днів з дня подання заяви документів, яких не було подано одночасно із заявою.

У разі коли протягом 30 календарних днів після отримання повідомлення про необхідність виправлення помилки заявник не вчинив дій щодо її виправлення чи не подав відповідних документів, приймається рішення про відмову у призначенні житлової субсидії, про що інформується заявник. Зазначений строк може бути продовжено за рішенням комісії з причин, визнаних комісією поважними.

Структурним підрозділом з питань соціального захисту населення протягом 10 календарних днів з дня подання зазначених документів приймається рішення про:

• призначення житлової субсидії;

• непризначення житлової субсидії (у разі, коли за результатами розрахунку житлової субсидії її розмір має нульове або від’ємне значення);

• відмову в призначенні житлової субсидії;

• подання документів на розгляд комісії.

У разі прийняття рішення про призначення (непризначення) або відмову у призначенні житлової субсидії структурний підрозділ з питань соціального захисту населення повідомляє заявнику про прийняте рішення протягом трьох календарних днів з дня його прийняття.

 

В рамках правопросвітницького пооекту «Я МАЮ ПРАВО!» відділ Полонське бюро правової допомоги інформує:

 

ЯК ОФОРМИТИ АЛІМЕНТИ?

За взаємною згодою. Один з батьків може подати заяву за місцем роботи, місцем виплати пенсії, стипендії про відрахування з нього аліментів із зазначенням строків та розміру виплат. Заява подається особою, яка буде сплачувати аліменти, а не особою, на користь якої сплачуються аліменти.

- За бажанням батьки можуть укласти договір про сплату аліментів, де буде вказано суму виплат та строк їх сплати, інші умови. Такий документ підлягає нотаріальному посвідченню.

- У разі неможливості досягнення між батьками угоди про добровільне відрахування, кошти на утримання дитини можуть бути присуджені за рішенням суду.

 

ЯКИМ МОЖЕ БУТИ РОЗМІР АЛІМЕНТІВ?

Аліменти на дитину не можуть бути меншими за 50% прожиткового мінімуму.

У 2019 році прожитковий мінімум на дітей віком до 6 років становить:

з 01 січня – 1626 гривень,

з 01 травня – 1699 гривень,

з 01 грудня – 1779 гривні;

віком від 6 до 18 років:

з 01 січня – 2027 гривень,

з 01 травня – 2118 гривень,

з 01 грудня – 2218 гривень.

Аліменти на 2 і більше дітей визначає суд як єдину частку від заробітку, яка буде стягуватися до досягнення найстаршою дитиною повноліття.

Той із батьків або інших законних представників дитини, разом з яким проживає дитина, має право звернутися до суду із заявою про видачу судового наказу про стягнення аліментів у розмірі:

на 1 дитину – однієї чверті

на 2 дітей – однієї третини

на 3 і більше дітей – половини

заробітку (доходу) платника аліментів, але не більше 10 прожиткових мінімумів на дитину відповідного віку на кожну дитину.

 

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ОДИН З БАТЬКІВ НЕ ПЛАТИТЬ АЛІМЕНТИ ДОБРОВІЛЬНО?

 

Якщо боржник працює або отримує інші доходи, стягувач може самостійно надіслати виконавчий документ за місцем роботи боржника або отримання ним пенсії, стипендії та інших доходів із заявою про здійснення відрахування аліментів, або направити виконавчий документ до органу державної виконавчої служби чи приватного виконавця за місцем проживання, перебування, роботи боржника або за місцем знаходження його майна для виконання рішення в примусовому порядку.

Стягнути аліменти з боржника, який проживає за кордоном, можливо відповідно до міжнародного договору України.

 

ЯКА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА НЕСПЛАТУ АЛІМЕНТІВ?

 

Якщо розмір заборгованості зі сплати аліментів перевищує 3 місяці:

- відомості про боржника вносяться до Єдиного реєстру боржників;

- майно боржника арештовується виконавцем, вилучається та реалізується;

- виконавець звертається до суду щодо застосування до боржника тимчасового обмеження у праві виїзду за межі України.

 

У разі відсутності відомостей про місце перебування боржника, за поданням виконавця судом виноситься ухвала про розшук боржника.

За злісне ухилення від сплати аліментів (наявності заборгованості понад 3 місяці) боржника може бути притягнуто до кримінальної відповідальності. Для цього стягувачу необхідно звернутись до органів Національної поліції за місцем проживання або реєстрації боржника з повідомленням про вчинення ним кримінального правопорушення, передбаченого статтею 164 Кримінального кодексу України.

 

Злісне ухилення від сплати аліментів карається:

- громадськими роботами на строк від 80 до 120 годин,

- або арештом на строк до 3 місяців,

- або обмеженням волі на строк до 2 років.

Якщо таке діяння вчинене особою, раніше судимою за такий злочин:

- громадськими роботами на строк від 120 до 240 годин

- або арештом на строк від 3 до 6 місяців

- або обмеженням волі на строк від 2 до 3 років.


Міністерство юстиції України спільно з системою Безоплатної правової допомоги запускає нову ініціативу #ЧеснаПлатіжка та інформаційну кампанію «Я маю право на чесну платіжку», яка реалізується в рамках просвітницького проекту Мін’юсту «Я МАЮ ПРАВО!».

Кабінет Міністрів України ініціює запровадження програми «Чесна платіжка», яка передбачає впровадження механізмів установлення справедливих цін на тепло і гарячу воду, а відтак сприятиме викоріненню будь-яких схем з обрахуванням тарифів і спонукатиме місцеву владу відповідально вкладати кошти місцевих бюджетів у модернізацію ЖКГ.

Ціни на опалення у різних областях України суттєво відрізняються через непрозорість формування тарифів. Тариф встановлюють органи місцевого самоврядування на підставі розрахунків виконавців послуг або Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).

Перерахунок тарифів на послуги з постачання теплової енергії для населення до початку опалювального сезону 2019/2020 років повинен бути здійснений до 01 вересня 2019 року.

Розроблені чіткі покрокові алгоритми дій, які допоможуть захистити права споживачів житлово-комунальних послуг.

Додатково за дорученням Глави Уряду до 15 липня Міністерство юстиції оприлюднить повний перелік усіх постачальників комунальних послуг з детальним описом того, хто цими підприємствами керує, і хто є їх реальними власниками.

На сайті Урядового порталу та Міністерства юстиції з’явиться калькулятор розрахунку чесної платіжки, тому громадяни самостійно зможуть вирахувати, скільки маютьсплачувати за тепло та гарячу воду.

 

 


В рамках загальнонаціонального проекту «Я МАЮ ПРАВО!» Полонське бюро правової допомоги роз’яснює про права сезонних працівників та порядок укладення сезонного договору.

Сезонні роботи – це роботи, які у зв’язку з певними природнокліматичними умовами не можуть виконуватися протягом повного року (12 місяців) та не перевищують 6 місяців. Перелік сезонних робіт визначений спеціальним списком, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.1997 № 278 «Про затвердження Списку сезонних робіт і сезонних галузей».

За статтею 23 КЗпП України, строковий трудовий договір укладається у випадках, коли трудові відносини не можуть бути встановлені на невизначений строк з урахуванням характеру роботи, або умов її виконання, або інтересів працівника та в інших випадках, передбачених законодавчими актами. Сезонними та тимчасовими працівниками трудові договори укладають або на визначений строк, встановлений за згодою сторін, або на період виконання певної роботи.

Варто звернути увагу, що на тимчасових та сезонних працівників поширюються форми та системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні сітки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат, що діють на підприємстві. Також,важливо знати, що оплата праці за виконану тимчасовим або сезонним працівником місячну чи погодинну норму праці має проводитися не нижче мінімальної заробітної плати.

При прийнятті сезонного працівника на роботу, випробувальний строк з метою перевірки відповідності працівника наданій йому робі не встановлюється.

Сезонні працівники, так само, як і інші працівники мають право на щорічну відпустку. Сезонні працівники-жінки, також мають право на отримання відповідної відпустки і виплату допомоги по вагітності і пологах у загальному порядку (надавши листок непрацездатності у зв’язку з вагітністю та пологами).

_______________________________________________________________________________________

 

Доступні ліки

_______________________________________________________________________________________

 

Податкова знижка на навчання

 

Мін’юстом розроблено Закон № 2477-VІІІ, що надає право отримати податкову знижку для батьків, які оплачують навчання дітей у закладах дошкільної, позашкільної та загальної середньої освіти.

Що так податкова знижка?

Податкова знижка – це сума, на яку дозволяється зменшити розмір сплаченого особою податку на доходи фізичних осіб (ПДФО) у зв’язку з оплатою нею послуг навчання.

Хто має право на таку податкову знижку?

Громадяни України, які оплачують  навчання у закладах дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійно-технічної  та вищої освіти за себе або члена його сім’ї 1-го ступеня споріднення (батьки, чоловік/дружина, діти, у тому числі усиновлені).

Які документи необхідні для отримання податкової знижки?

Для отримання вищезазначеної пільги потрібно написати заяву та подати до регіонального представництва Державної фіскальної служби наступні документи:

- паспорт, ідентифікаційний код;

- копія свідоцтва про народження дитини;

- довідка про вартість навчання за рік;

- договір з навчальним закладом, довідка з навчального закладу про кількість навчальних місяців;

- платіжні документи, які підтверджують оплату навчання;

- декларація про доходи батьків;

- довідка з роботи про отриманий дохід за минулий рік і сплачені податки.

Оформити податкову знижку може кожен громадянин, який офіційно працює і сплачує податки. Розмір соціальної пільги безпосередньо залежить від суми сплачених податків, але разом із цим не може перевищувати 18% від них.

_______________________________________________________________________________________

 

ПРАВОПРОСВІТНИЦЬКА КОМПАНІЯ

«Я МАЮ ПРАВО ГОЛОСУ»

 

2019 рік є роком виборів, тому Міністерство юстиції України спільно з Центральною виборчою комісією прийняли рішення започаткувати в рамках проекту «Я МАЮ ПРАВО!» правопросвітницьку кампанію «Я МАЮ ПРАВО ОБИРАТИ».

Це спеціальні інформаційні матеріали, де буде опис покроково, що робити виборцям, як діяти, куди звертатися для того, щоб реалізувати своє право обирати.

Нова інформаційна кампанія Мін’юсту “Я МАЮ ПРАВО ОБИРАТИ” буде розрахована, насамперед, на три головні категорії громадян:

-українців, які будуть голосувати вперше у своєму житті;

- тимчасово переміщених осіб, адже опитування показали, що 60% внутрішньо переміщених осіб не знають, як голосувати в їхньому нинішньому місці проживання;

- громадян, які проживають не за місцем реєстрації: 47% тих, хто голосує вперше, не знають, як проголосувати на найближчих виборах, якщо на день голосування перебуватимуть поза місцем реєстрації.

За більш докладною інформацією звертайтесь до відділу «Полонське бюро правової допомоги», яке знаходиться за адресою: м.Полонне, вул.Лесі Ураїнки,101 (І поверх будівлі Казначейства) тел. 2-03-52.


 

Оголошено XI конкурс з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги

 Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 06.11.2018 № 3957/7 «Про проведення конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги» Координаційний центр з надання правової допомоги повідомляє про проведення з 03 грудня 2018 року по 31 січня 2019 року конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги (далі – конкурс).

Для участі у конкурсі адвокатам необхідно:

1) Зареєструватися на веб-сторінці http://contest.legalaid.gov.ua з 03 по 24 грудня 2018, де заповнити онлайн анкету та біографічну довідку; зазначити адресу електронної пошти для отримання інформації у зв’язку з конкурсом; завантажити скановані копії заяви, заяви, форма якої встановлена Мін’юстом; усіх заповнених сторінок паспорта (чи іншого документа, що посвідчує особу); свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю та мотиваційного листа (до 500 слів), складеного у довільній формі.

УВАГА! За фактом реєстрації адвокат отримає повідомлення Координаційного центру з надання правової допомоги про прийняття заявки на опрацювання. Після перевірки наявності надісланих копій документів і відомостей про адвоката в Єдиному реєстрі адвокатів України, адвоката буде поінформовано про їх відповідність чи невідповідність встановленим вимогам за вказаною адвокатом адресою електронної пошти. У разі отримання повідомлення про невідповідність документів встановленим вимогам реєстрацію можна пройти повторно (до завершення строку реєстрації).

Участь у конкурсі можуть брати адвокати, відомості про яких внесені до Єдиного реєстру адвокатів України.

2) Протягом 28 грудня 2018 року – 09 січня 2019 року пройти дистанційний курс «Вступ до системи надання безоплатної правової допомоги», ознайомившись з його матеріалами та склавши перевірочні тестові завдання, що оцінюються автоматично (адреса веб-сторінки дистанційного курсу, логін та пароль будуть зазначені в електронному повідомленні Координаційного центру з надання правової допомоги).

3) Протягом 21 – 22 січня 2019 року (конкретні дата, час і місце проведення будуть повідомлені кожному адвокатові додатково) пройти індивідуальні співбесіди з конкурсною комісією, під час якої адвокати оцінюватимуться за критеріями мотивації до надання безоплатної правової допомоги, комунікабельності, емоційної врівноваженості, вміння представити приклади надання правової допомоги.

УВАГА! Під час проходження співбесіди із конкурсними комісіями адвокати повинні пред’явити оригінали паспорта та свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю.

 

Окрім того, з 14 по 16 січня 2019 року конкурсні комісії розглядатимуть подані адвокатами копії документів, оцінюючи адвокатів за критеріями стажу адвокатської діяльності, наявності або відсутності застосовання до адвоката дисциплінарних стягнень та враховуючи результат проходження адвокатом дистанційного курсу «Вступ до системи надання безоплатної правової допомоги». Цей етап відбувається без персональної участі адвокатів.

Адвокати, які пройдуть конкурс, залучатимуться до надання БВПД на постійній основі за контрактом або на тимчасовій основі на підставі договору, відповідно до порядку та умов укладення контрактів з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на постійній основі, та договорів з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на тимчасовій основі, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 січня 2012 року № 8.

Контакт для зворотного зв’язку з адвокатами:

Боровльов Дмитро Дмитрович, начальник відділу моніторингу якості правової допомоги управління забезпечення якості правової допомоги Координаційного центру з надання правової допомоги, (044) 486 71 06 (понеділок – четвер: з 09:00 до 18:00, п’ятниця: з 09:00 до 16:45, обідня перерва із 13:00 до 13:45),  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .


Переглянути порядок і умови проведення конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги, затверджений постановою КМУ від 28 грудня 2011 р. № 1362 (у редакції постанови КМУ від 09.08.2017 №575, зі змінами, внесеними постановою КМУ від 31.10.2018 №898).

Переглянути наказ Міністерства юстиції України від 06.11.2018 № 3957/7 «Про проведення конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги».

Переглянути Порядок оцінювання адвокатів за результатами конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги, затверджений наказом Міністерства юстиції України від 13.11.2017 № 3552/5, зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 14.11.2017 за № 1387/31255.


 

Відеоролики «Безоплатна правова допомога–завжди поруч»

 

У чому полягає надання безоплатної
первинної та вторинної правової допомоги

Законом України «Про безоплатну правову допомогу» (далі – Закон) визначено поняття правової допомоги, як надання правових послуг, спрямованих на забезпечення реалізації прав і свобод людини і громадянина, захисту цих прав і свобод, їх відновлення у разі порушення.

Безоплатна  первинна  правова  допомога  -  вид  державної гарантії,  що полягає в інформуванні особи про її права і свободи, порядок  їх  реалізації, відновлення  у  випадку  їх порушення та порядок оскарження рішень,  дій чи бездіяльності органів державної влади,  органів  місцевого  самоврядування,  посадових і службових осіб.

 

Безоплатна первинна правова  допомога  включає  такі  види правових послуг:
• надання правової інформації; 
• надання консультацій і роз'яснень з правових питань; 
• складення   заяв,  скарг  та  інших  документів  правового характеру (крім документів процесуального характеру); 
• надання допомоги в забезпеченні доступу особи до вторинної правової допомоги та медіації.
 
Коло осіб, які мають право на безоплатну первинну правову допомогу, визначено статтею 8 Закону України «Про безоплатну правову допомогу», згідно з якою, право на безоплатну первинну  правову  допомогу  відповідно до Конституції України та ЗУ «Про безоплатну правову допомогу» мають усі особи, які перебувають під юрисдикцією України.
 
Безоплатна вторинна правова допомога- вид державної
гарантії, що полягає у створенні рівних можливостей для доступу осіб до правосуддя.
 
Безоплатна вторинна правова допомога включає такі види правових послуг:
 
захист;
здійснення представництва інтересів осіб, що мають право 
на безоплатну вторинну правову допомогу, в судах, інших державних органах, органах місцевого самоврядування, перед іншими особами;
складення документів процесуального характеру.
 
Коло осіб, які мають право на безоплатну вторинну правову допомогу, визначено статтею 14 Закону України «Про безоплатну правову допомогу»:

1) особи, які перебувають під юрисдикцією України, якщо їхній середньомісячний дохід не перевищує двох розмірів прожиткового мінімуму, розрахованого та затвердженого відповідно до закону для осіб, які належать до основних соціальних і демографічних груп населення, а також інваліди, які отримують пенсію або допомогу, що призначається замість пенсії, у розмірі, що не перевищує двох прожиткових мінімумів для непрацездатних осіб;

2) діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, діти, які перебувають у складних життєвих обставинах, діти, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів;

 2-1) внутрішньо переміщені особи;

 2-2) громадяни України, які звернулися із заявою про взяття їх на облік як внутрішньо переміщених осіб,

- з питань, пов’язаних з отриманням довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, до моменту отримання довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;

 3) особи, до яких застосовано адміністративне затримання;

4) особи, до яких застосовано адміністративний арешт;

5) особи, які відповідно до положень кримінального процесуального законодавства вважаються затриманими;

 6) особи, стосовно яких обрано запобіжний захід у вигляді тримання під вартою;

 7) особи, у кримінальних провадженнях стосовно яких відповідно до положень Кримінального процесуального кодексу України захисник залучається слідчим, прокурором, слідчим суддею чи судом для здійснення захисту за призначенням або проведення окремої процесуальної дії, а також особи, засуджені до покарання у вигляді позбавлення волі, тримання в дисциплінарному батальйоні військовослужбовців або обмеження волі;

 8) особи, на яких поширюється дія Закону України "Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту, з моменту подання особою заяви про визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту в Україні, до прийняття остаточного рішення за заявою, а також іноземці та особи без громадянства, затримані з метою ідентифікації та забезпечення примусового видворення, з моменту затримання;

 9) ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", особи, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, особи, які належать до числа жертв нацистських переслідувань;

 9-1) особи, які перебувають під юрисдикцією України і звернулися для отримання статусу особи, на яку поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту, до моменту прийняття рішення про надання такого статусу.

 10) особи, щодо яких суд розглядає справу про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи, визнання фізичної особи недієздатною та поновлення цивільної дієздатності фізичної особи, протягом розгляду справи в суді;

11) особи, щодо яких суд розглядає справу про надання психіатричної допомоги в примусовому порядку, протягом розгляду справи в суді;

12) особи, реабілітовані відповідно до законодавства України,стосовно питань, пов'язаних з реабілітацією;

13) особи, які постраждали від домашнього насильства або насильства за ознакою статі.

2. Право на безоплатну вторинну правову допомогу мають громадяни держав, з якими Україна уклала відповідні міжнародні договори про правову допомогу, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, а також іноземці та особи без громадянства відповідно до міжнародних договорів, учасником яких є Україна, якщо такі договори зобов'язують держав-учасниць надавати певним категоріям осіб безоплатну правову допомогу.

 

Перелік документів, які додаються до звернення кожною категорією осіб, визначених Законом України “Про безоплатну правову допомогу

1) Звернення осіб, які перебувають під юрисдикцією України, середньомісячний сукупний дохід яких нижчий суми прожиткового мінімуму, розрахованого та затвердженого відповідно до Закону України "Про прожитковий мінімум" для осіб, які належать до основних соціальних і демографічних груп населення, або їх законних представників.

Такою особою подається паспорт або інший посвідчувальний документ, реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

- довідка про отримання (неотримання) соціальної допомоги за формою, встановленою у додатку 11 до Інструкції щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги, затвердженої наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 19 вересня 2006 року N 345, зареєстрованим у Мін'юсті 6 жовтня 2006 року за N 1098/12972. Зазначена довідка видається органами соціального захисту населення та підтверджує, що особа перебуває (не перебуває) на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення, а також те, що така особа отримує чи не отримує соціальну допомогу, як малозабезпечена особа та розмір такої допомоги. Наявність такої довідки підтверджує, що особа, яка звернулася за правовою допомогою, є суб'єктом права на неї;

- працездатна особа, яка офіційно працевлаштована(довідка про отриману заробітну плату за останні 6 місяців, довідка про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату податку на доходи фізичних осіб та про відсутність податкових зобов'язань з такого податку), видана відповідним центром обслуговування платників Державної фіскальної служби - у разі звернення до місцевого центру фізичних осіб - підприємців, самозайнятих осіб);

- працездатна особа без офіційного працевлаштування або яка перебуває на обліку в Центрі зайнятості(довідка про доходи з відповідного територіального органу Державної фіскальної служби, довідка з управління праці та соціального захисту населення про отримання чи неотримання соціальної допомоги, виписка з системи персоніфікованого обліку (форми ОК-5) з управління Пенсійного фонду України, довідка з Центру зайнятості про перебування на обліку, як безробітного та отриману допомогу  за останні 6 місяців);

- особа працездатного віку, яка перебуває на денній формі навчання(довідка про отримання чи неотримання стипендії за останні 6 місяців);

- особа, яка перебуває у відпустці по догляду за дитин<

Пане Міністре! 31 березня я голосувала на виборчій дільниці не за місцем своєї реєстрації, а фактичного проживання. Перед цим я зверталась до уповноваженого органу, через який мене додали до списку виборців на тій дільниці, на якій я хотіла проголосувати. Маю питання, чи потрібно ще раз перевіряти себе у списках під час другого голосування на виборах? Дякую за відповідь.

Анастасія Подорожня

 

Друзі, перш за все хочу нагадати, що 21 квітня відбудеться повторне голосування на чергових виборах Президента України, тому поінформую вас про деякі особливості, що стосуються голосування не за місцем реєстрації.

 

Як змінити місце голосування  під час повторного голосування?

Для того щоб повторно проголосувати на черговихвиборах президента України не за місцем реєстрації — необхідно пройти попередню процедуру зміни місця голосування. Через органи ведення Державного реєстру виборців до 15 квітня (включно) ви можете:

1.       Подати заяву про зміну місця голосування, якщо бажаєте голосувати не за місцем реєстрації або належите до внутрішньо переміщених осіб.

2.       Внести  або змінити інформацію щодо себе  у списку виборців.

 

Що робити, якщо пропущені строки?

У випадку, коли особа, яка бажає голосувати не внесла зміни щодо себе через органи ведення Державного реєстру виборців, вона має право до 18 квітня (включно) звернутись з адміністративним позовом про уточнення списку виборців. Звертатись необхідно до місцевого суду загальної юрисдикції за місце знаходженням виборчої дільниці, на якій збираєтесь голосувати. У таких випадках судовий збір не сплачується.

Рішення суду про внесення змін до списку виборців не пізніше як за 5 днів до дня голосування подається виборцем до відповідного органу ведення Державного реєстру виборців або до відповідної дільничної виборчої комісії для негайного направлення до такого органу, а пізніше цього строку - до дільничної виборчої комісії.

 

Які документи потрібні для зміни місця голосування?

Паспорт громадянина України (у вигляді книжечки або картки) чи тимчасове посвідчення громадянина України;

Посвідчення військовослужбовця/військовий квиток (для військовослужбовців строкової служби);

документи, які підтверджують необхідність тимчасової зміни місця голосування:

- довідка з місця навчання;

- посвідчення про відрядження;

- проїзні документи;

- договір оренди житла тощо.

 

Наголошую! Виборцям, адреса реєстрації яких знаходиться на території тимчасово окупованих територій у Донецькій та Луганській областях і Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, не потрібно подавати документи, які підтверджують необхідність зміни місця голосування!

 

Що потрібно зробити у день повторного голосування  на виборах 21 квітня?

1. Взяти один із документів:

Документи, які  можуть бути використані на звичайних та спеціальних виборчих дільницях:

- паспорт громадянина України;

- військовий квиток (виключно для військовослужбовців строкової служби);

- тимчасове посвідчення громадянина України.

Документ, який може бути використаний на закордонних виборчих дільницях, а також на спеціальних виборчих дільницях, утворених на суднах, що перебувають у плаванні під Державним Прапором України, та на полярній станції України:

- паспорт громадянина України для виїзду за кордон;

- дипломатичний паспорт;

- службовий паспорт.

В разі зміни місця голосування - посвідчення, що підтверджує тимчасову зміну місця голосування виборця.

2. Отримати виборчий бюлетень та поставити  свій підпис про його отримання:

- у списку виборців;

- на визначеному місці на контрольному талоні виборчого бюлетеня.

3. Заповнити виборчий бюлетень особисто в кабіні (кімнаті) для таємного голосування.

4. Опустити виборчий  бюлетень у виборчу скриньку у спосіб, який забезпечує таємницю голосування.

 

Що вважається порушенням  під час проведення голосування?

видача  виборчого бюлетеня для голосування особі без документа, який підтверджує громадянство України;

демонстрація заповненого виборчого бюлетеня стороннім особам;

наявність сторонніх осіб у кабіні для таємного голосування;

винесення виборчого бюлетеня за межі виборчої дільниці;

фото - відео зйомка заповнених  виборчих бюлетенів;

голосування більш ніж один раз;

отримання виборчого бюлетеня  від іншої особи, крім уповноваженого члена комісії, який видає виборчий бюлетень.

 

Яка передбачена відповідальність за порушення на виборах?

Відповідно до Закону України «Про вибори Президента України» особи, винні в порушенні законодавства про вибори Президента України, притягаються до кримінальної, адміністративної або іншої відповідальності в порядку, встановленому законом.

 

Шановні українці, якщо ви стали свідком порушення під час проведення голосування, обов’язково звертайтеся до голови відповідної виборчої комісії,  офіційних спостерігачів та поліції!

Додаткову корисну інформацію Ви можете знайти за посиланнями:

§  Інформація про вибори Президента України: www.cvk.gov.ua/vp_2019/

§  Державний реєстр виборців: www.drv.gov.ua

§  Веб-сайт проекту «Я МАЮ ПРАВО!»: pravo.minjust.gov.ua.

 

Куди звертатися за більш детальною консультацією та роз’ясненнями?

Якщо у вас залишились питання з цього приводу, будь ласка, телефонуйте до Єдиного контакт-центру системи безоплатної правової допомоги за номером 0 (800) 213 103, цілодобово та безкоштовно в межах України. В центрах та бюро надання безоплатної правової допомоги по всій країні ви можете отримати юридичну консультацію та правовий захист.

 

Відділ «Полонське бюро правової допомоги, в рамках загальнонаціонального проекту«Я МАЮ ПРАВО!», інформує  про набрання чинності законодавчими змінами, що були внесені урядом у правила перетинання державного кордону громадянами України, які не досягли 16-річного віку.

Новації стосуються ситуацій, коли місце проживання дитини визначено судом з одним із батьків, а інший із батьків має заборгованість зі сплати аліментів, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців.

В такому разі виїзд дитини за кордон в супроводі одного з батьків (усиновлювачів, піклувальників або інших осіб, уповноважених за нотаріально посвідченою згодою) для відпочинку, навчання або лікування здійснюється без нотаріально посвідченої згоди другого з батьків. Натомість у пункті пропуску необхідно пред'явити довідку про наявність заборгованості зі сплати аліментів, видану органом державної виконавчої служби. Така довідка видається протягом 10 днів та дійсна протягом 1 місяця з дня її видачі. 

Ці зміни спрямовані на захист прав дітей та вирішення ситуацій, коли той із батьків, який зобов’язаний сплачувати аліменти, не виконує свого обов’язку піклування про дитину, і разом з цим не бажає давати згоду на виїзд дитини за кордон.

Постанова Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2018 року № 76, якою на виконання положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення захисту права дитини на належне утримання шляхом вдосконалення порядку примусового стягнення заборгованості зі сплати аліментів» внесено зміни до Правил перетинання державного кордону громадянами України, набула чинності 21 лютого 2018 року.

 

 

Загальнонаціональний правопросвітницький проект «Я МАЮ ПРАВО!» має на меті навчити громадян користуватися своїми правами та захищати їх у разі порушення.

МІН’ЮСТ НА ЗАХИСТІ ПІДПРИЄМЦІВ!

Мін’юстом розроблено Закон № 2213-VIII"Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо забезпечення дотримання прав учасників кримінального провадження та інших осіб правоохоронними органами під час здійснення досудового розслідування", який реально захищає підприємців від незаконних дій правоохоронних органів. Закон набрав чинності з 7 грудня 2017 року, крім норм щодо застосування під час судового розгляду відеозаписувальних технічних засобів, які набирають чинності з 1 січня 2019 року.

ТВОЇ ПРАВА

Перед обшуком:

- вимагати надання ухвали слідчого судді про дозвіл на обшук;

- вимагати присутності адвоката і понятих при проведенні обшуку;

- заявляти про дотримання розумних строків провадження чи оскаржувати порушення строків.

Під час обшуку:

- здійснення відеофіксації правоохоронцями є обов’язковою, а відеозапис є додатком до протоколу обшуку (з 1 січня 2019 року);

- за відсутності відеозапису, встановлені обставини не можуть використовуватись як доказ у суді;

- адвокат може самостійно вести відеозйомку обшуку.

ОБОВ’ЯЗКИ ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ

- видати витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадженняпротягом наступної доби після реєстрації заяви;

- видати копію ухвали слідчого судді про дозвіл на обшук;

- обґрунтовувати вилучення оригіналів документів або їхніх копій;

- вносити заяви осіб, які присутні під час обшуку, до протоколу обшуку;

- вручити керівнику або представникові підприємства другий примірник протоколу обшуку.

Правоохоронцям забороняється:

- вилучати комп’ютерну техніку, сервери, мобільні телефони під час обшуків без дозволу суду;

- відкривати нове кримінальне провадження, якщо аналогічне вже було відкрито.

Закриття кримінального провадження є обов’язковиму разі наявності постанови про закриття провадження щодо того ж діяння з підстав:

- відсутність події злочину;

- відсутність складу злочину;

- скасована кримінальна відповідальність за діяння;

- досягнутий податковий компроміс щодо податкових зобов’язань.

 ЩО РОБИТИ ПІД ЧАС ОБШУКУ?

- перевірити службові посвідчення правоохоронців;

- дізнатися про підставу здійснення обшуку та отримати копію ухвали слідчого судді;

- правоохоронці мають право виключно на те, що написано в ухвалі про обшук;

- перевірити інформацію про залучених понятих;

- залучити адвоката;

- фіксувати на відеокамеру дії правоохоронців;

- вносити зауваження і уточнення до протоколу обшуку, отримати копію протоколу, складати акти про допущені порушення.

Ви маєте право залучити адвоката на будь-якій стадії обшуку! 

Відсутність адвоката означатиме, що вчинені дії та встановлені обставини не можуть бути використані як доказ у суді.

 

Продовжуючи тематику питань в рамках правопросвітницького проекту «Я МАЮ ПРАВО!» щодо правових основ запобіганню та протидії домашньому насильству:

07 грудня 2017 року Верховною Радою України прийнято Закон України  «Про запобігання та протидію домашньому насильству», яким, зокрема, були внесені зміни до Закону України «Про безоплатну правову допомогу»  в частині віднесення до суб’єктів права на безоплатну вторинну правову  допомогу осіб, які постраждали від домашнього насильства або насильства з ознакою статті.

Згідно з ч.4 ст.18 Закону України «Про безоплатну правову допомогу» особа разом із зверненням про надання безоплатної вторинної правової допомоги повинна подати документи, що підтверджують її належність до однієї із вразливих категорій – суб’єктів права на отримання такої допомоги.

До таких документів відносяться:

-          Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, у якому міститься інформація про вчинення злочину, пов’язаного з домашнім насильством;

-          Талон-повідомлення про вчинення кримінального правопорушення, пов’язаного з домашнім насильством, виданий органами Національної поліції України;

-          Протокол про вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого статтею 1733 Кодексу України про адміністративні правопорушення «Вчинення домашнього насильства, насильства за ознакою статі, невиконання термінового заборонного припису або неповідомлення про місце тимчасового перебування»;

-          Постанова про накладення адміністративного стягнення за вчинення правопорушення пов’язаного з домашнім насильством або насильством за ознакою статті (видається за заявою потерпілої особи);

-          Копія заяви до суду про видачу або продовження обмежувального припису стосовно кривдника;

-          Рішення суду про видачу або продовження обмежувального припису стосовно кривдника;

-          Копія винесеного працівником уповноваженого підрозділу органів Національної поліції України термінового заборонного припису стосовно кривдника;

-          Копія акта отримання усної заяви та повідомлення про вчинення насильства в сім’ї або реальну загрозу його вчинення або копія акта з’ясування обставин вчинення насильства в сім’ї або реальної загрози його вчинення складеного на підставі Інструкції щодо порядку взаємодії структурних підрозділів, відповідальних за реалізації державної політики щодо попередження насильства в сім’ї, служб у справах дітей, центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та відповідних підрозділів органів внутрішніх справ з питань здійснення заходів з попередження насильства в сім’ї;

-          Витяг з Єдиного державного реєстру випадків домашнього насильства та насильства за ознакою статі (після початку функціонування зазначеного Реєстру).

Наведений вище перелік документів не є вичерпним і особою, яка зазнала домашнього насильства або насильства за ознакою статі, можуть бути подані й інші документи, які містять інформацію про вчинення домашнього насильства або насильства за ознакою статі.

Більш детальну інформацію та правову допомогу можна отримати у відділі «Полонське бюро правової допомоги» за адресою: м.Полонне, вул.Лесі Українки,101 (приміщення казначейства), телефон: 2-03-52.

 


(збільшити)
 

Скримський 

Франц Францович

міський голова

 

Шановні полончани та гості міста!

   Радо вітаю Вас на офіційному веб-сайті Полонської міської ради об'єднаної територіальної громади. Ви маєте можливість ознайомитись із нашим чудовим, по-справжньому привабливим містом, його енергійними, цілеспрямованими людьми, які прагнуть зробити місто ще кращим.

   Полонне – місто відкритих, щирих і гостинних людей. Ми раді кожній можливості поділитися власним досвідом, перейняти краще у друзів і колег. Усі досягнення, якими багате наше місто – це щоденна праця, знання, вміння і таланти його мешканців.

   Відкритість і прозорість у роботі, постійний діалог із територіальною громадою є важливою складовою успішної діяльності міської влади. Саме тому головне завдання веб-сайту – сприяння розвиткові місцевої демократії.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання