Пошук по сайту
Меню користувача
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
На даний момент 13 гостей на сайті

Увага! З 01.01.2020 року змінено ставки адміністративного збору у сфері державної реєстрації

З 1 січня 2020 року набрав чинності Закон України «Про Державний бюджет України на 2020 рік». Статтею 7 вказаного закону установлено прожитковий мінімум для працездатних осіб з 1 січня 2020 року – у розмірі 2102 гривні. Розмір адміністративного збору та плати у сфері державної реєстрації у 2020 році, відповідно до статті 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та статті 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» підлягає обрахуванню у відповідному співвідношенні від вказаної вище суми. Детальніше - Завантажити



Шановні мешканці громади, відвідувачі ЦНАП!

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 23 жовтня 2019 року № 995-Р "Про перенесення робочих днів у 2020 році" та  з метою забезпечення раціонального використання робочого часу і створення сприятливих умов для святкування 7 січня - Різдва Христового, робочий день із понеділка, 6 січня, буде перенесений на суботу, 11 січня.

Управління організації надання адміністративних послуг (ЦНАП)  вітає усіх мешканців громади з наступаючими святами та бажає гарних свят!


«Паспорт громадянина України  у вигляді ID-картки - вимога  сьогодення»

(інтерв’ю начальника Управління Панькова О.М.)

 

-          Олеже Михайловичу, сьогоднішнє інтерв’ю з Вами присвячено паспорту громадянина України у вигляді ID-картки. Розкажіть, будь ласка,  про цей документ?

Паспорт громадянина України у формі ID-картки є   документом,  що посвідчує особу та  підтверджує громадянство на території України. На сьогоднішній день ID-картка відповідає найсучаснішим міжнародним стандартам у сфері безпеки документів. Завдяки вбудованому електронному безконтактному носію (чіпу), який містить персональні та біометричні  дані власника її неможливо підробити або скопіювати.

-          Хто може стати власником цього документа?

Насамперед,  такий документ оформлюється громадянам, які досягли 14-ти річного віку (вперше).  Така адміністративна послуга для цієї категорії громадян є безкоштовною. Окрім цього, громадяни України можуть оформити ID-картку в разі:

·         втрати, викрадення або зіпсуття паспорта ще «старого» зразка;

·         оформлення паспорта (за бажанням особи) замість паспорта-книжечки зразка 1994 року;

·         оформлення паспорта в зв’язку із несвоєчасним вклеюванням фотокартки при досягненні особою 25- та 45-ти річного віку до паспорта-книжечки зразка 1994 року;

·         наявності змінної інформації (наприклад зміна прізвища);

·         виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта;

·          закінчення терміну дії.

-          Які умови його отримання?

Під час отримання ID-картки власнику необхідно самостійно ввести цифрові комбінації- персональні ідентифікаційні номери (ПІН1 та ПІН2) та персональні авторизаційні коди (ПАК1 та ПАК2), а надалі- забезпечити конфіденційне зберігання цієї інформації. Варто зазначити, що вказані цифрові комбінації не зберігаються жодними системами ДМС, а містяться лише на чіпі ID-картки.

ПІН1 призначений для ідентифікації та авторизації доступу до безконтактного електронного носія, а ПІН2- для накладення електронного цифрового підпису.

У разі неправильного введення кожного з ПІН-кодів тричі поспіль, можливість виправлення буде автоматично заблоковано. Для розблокування цієї можливості власнику ID-картки потрібно буде ввести відповідний ПАК-код: у разі блокування ПІН1 ввести ПАК1, а в разі блокування ПІН2-ПАК2. Якщо ж ПАК-коди буде введено неправильно 10 разів поспіль, така можливість також автоматично заблокується.

Важливо, що якщо власник паспорта не пам’ятає своїх ПІН- та ПАК-кодів і доступ до безконтактного електронного носія заблоковано, його ID-картка не втрачає чинності і нею можна користуватись протягом термін її дії. Однак, у даному випадку використання ID-картки буде частково обмеженим.

Якщо ж власник ID-картки бажає користуватись своїм паспортом у повному обсязі, йому потрібно буде звернутися до будь-якого підрозділу ДМС для оформлення нового паспорту.

- Ви згадуєте про електронний цифровий підпис особи, мова про який йдеться також у постанові КМУ №302 від 25.03.15 року «Про затвердження зразка бланка, технічного опису та Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України». Навіщо він та яким чином особа зможе ним користуватись?

Електронний цифровий підпис(далі-ЕЦП) буде вноситись (після прийняття відповідного законодавства) до безконтактного електронного носія паспорта громадянина України у формі ID-картки з метою забезпечення отримання громадянами України адміністративних послуг, що надаються в електронному вигляді, а також для забезпечення прав громадян України при укладанні цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій, оформленні доручень іншим особам для представництва перед третьою особою, посвідчення особи власника паспорта та підтвердження громадянства України із застосуванням ЕЦП. Він використовуватиметься для забезпечення діяльності фізичних та юридичних осіб, яка здійснюватиметься з використанням електронних документів, відповідно до Закону України «Про довірчі електронні послуги».

Електронний цифровий підпис- ефективне рішення для всіх, хто користуватиметься новітніми технологіями. Адже, всі документи, які будуть підписані таким підписом, можуть бути передані до місця призначення за лічені секунди. Всі учасники електронного документообігу отримують рівні можливості незалежно від їх фізичного розташування.

 

-  Який термін виготовлення та  вартість ID-картки?

За оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки сплачуєтьсяадміністративний збір, розмір якого складає:

- 345 грн (за 20 робочих днів);

-  471 грн (за 10 робочих днів).

Для отримання цієї адміністративної послуги потрібно звернутись до територіального підрозділу міграційної служби за місцем реєстрації, подати всі необхідні документи та, як результат, отримати паспорт громадянина України у вигляді ID-картки. Особи, які оформлюють паспорт у віці 14-18 років, термін дії становить 4 роки, а після 18 років -  такий документ чинний протягом 10 років.

 

-          Де можна оформити паспорт нового зразка?

Всі територіальні підрозділи міграційної служби області здійснюють прийом громадян на оформлення біометричних документів. Контактна інформація територіальних підрозділів Управління знаходиться на офіційному вебсайті Державної міграційної служби України. Громадяни можуть також звернутись на телефон «гарячої лінії» Управління за номером:(0382) 65-03-06 та отримати фахову консультативну допомогу щодо адміністративних послуг, які надаються ДМС України.

Варто зауважити, що у територіальних підрозділах міграційної служби області запроваджено сервіс електронної черги, завдяки якому, мешканці області можуть зареєструватися онлайн  через офіційний вебсайт ДМС України для отримання адміністративних послуг по оформленні паспорту громадянина України нового зразка та для виїзду за кордон.

Окрім цього,  оформити біометричні документи можна через Центри надання адміністративних послуг, які знаходяться за адресами:   

м.Хмельницький, вул. Соборна, 16;

м.Кам’янець-Подільський, вул. Майдан Відродження, 1;

м.Славута, вул. Миру, 102;

м.Полонне, вул. Лесі Українки, 95 В.

 

- Які переваги цього документа в порівнянні із паспортною книжечкою?

По-перше, новий електронний документ поєднує в собі сучасний дизайн та високий рівень захисту від підроблення;

По-друге, за допомогою такого документа громадяни можуть із зручністю користуватися електронними сервісами, що поступово запроваджуються в різних сферах;

По-третє,  не менш приємною перевагою ID- картки над паспортом-книжечкою  стала можливість безперешкодного використання її для перетину державного кордону України для подорожей, наприклад до Грузії та Туреччини.

-          По завершенні нашої зустрічі хотілось би почути кількісні показники щодо оформлення біометричних документів міграційною службою області?

Протягом 11 місяців 2019 року Управлінням та його територіальними підрозділами оформлено та видано 46 тис. ID-карток та 98 тис. закордонних паспортів, тоді як за аналогічний період 2018 року оформлено та видано близько 41 тис. ID-карток та 133 тис. закордонних паспортів.До уваги жителів громади та району!

З метою реалізації  громадянами свого  виборчого права, 20 та 21 липня 2019 року в Центрі надання адміністративних послуг виконавчого комітету Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади  буде організовано чергування працівників центру щодо видачі ID-карток   та  паспорта громадянина України (які були здані для вклейки фотокартки по досягненню 25 або 45-річного віку) :

субота  з 8.00 до 12.00

неділя  з  8.00 до 20.00


До уваги жителів громади та району!

      В приміщенні Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Полонської міської ради ОТГ  (м. Полонне вул.Лесі Українки 95В) розпочато прийом  документів для оформлення паспорта громадянина України у формі картки (ID) та паспорта громадянина України для виїзду за кордон.

Крім того повідомляємо: з 01 липня 2019 року вартість оформлення біометричних документів змінилася,нові суми адміністративного збору складають:

 При оформленні паспорта громадянина України у формі ID-картки:

до 20 робочих днів – 345 грн.;

до 10 робочих днів – 471 грн.;

 

При оформленні паспорта громадянина України для виїзду за кордон:

до 20 робочих днів – 682 грн.;

   до 7 робочих днів – 1034 грн.


Оголошення

Головним територіальним управлінням юстиції у Хмельницькій області встановлено графік прийому та видачі документів для адміністраторів центрів надання адміністративних послуг, а також проведення консультацій із заявниками з питань державної реєстрації громадських формувань:

Понеділок-четвер –   з 09.00 до 18.00 год.

П`ятниця   –              з 09.00 до 18.00 год.

Обідня перерва –       з 13.00 до 13.45 год.

Субота, неділя – вихідні дні.


Зміни у порядку оформлення, видачі, обміну паспорта громадянина України

03 жовтня 2018 року внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 302 «Про затвердження зразка бланка, технічного опису та Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України».

Відтепер обмін паспорта громадянина України також здійснюється у разі:

- якщо особа досягла 25- чи 45-річного віку та не звернулася в установленому законодавством порядку не пізніше як через місяць після досягнення відповідного віку для вклеювання до паспорта зразка 1994 року нових фотокарток.


Оголошення

До уваги жителів району та громади!

З метою захисту прав споживачів у приміщенні ЦНАП Полонської ОТГ приймаються звернення, повідомлення та скарги про небезпечну продукцію, що може заподіяти шкоду життю, здоров'ю, майну споживачів, навколишньому природньому середовищу. Всі звернення будуть передані працівниками ЦНАП до розгляду відповідним органам виконавчої влади.


Оголошення

В приміщенні ЦНАП Полонської ОТГ у вівторок та четвер з 9:00 до 12:00 проводить прийом громадян Головний інспектор будівельного нагляду Управління Державної Архітектурної  Будівельної інспекції у Хмельницькій області Плис Володимир Іванович.


Увага!

Попередньо зареєструвавшись через електронний сервіс Держгеокадастру державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, в Центрі надання адміністративних послуг управління виконавчого комітету Полонської міської ради ОТГ можна отримати результати таких адміністративних послуг, як:

1. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з ДЗК;

2. Видача витягу з ДЗК про земельну ділянку;

3. Видача витягу з технічної документації про земельну ділянку

Корисна інформація

Відповідно до Наказу Міністерства юстиції України від 31.03.2015 №466/5 «Про деякі питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» визначено, що виписки, витяги та довідки в паперовій та електронній формах мають однакову юридичну силу.

Безоплатний доступ до актуальних на момент запиту відомостей Єдиного державного реєстру забезпечується через офіційний веб-сайт розпорядника Єдиного державного реєстру шляхом їх пошуку, перегляду копіювання та роздрукування.

Для одержання в електронному вигляді інформації з ЄДР заявнику необхідно:

- отримати електронний цифровий підпис (у разі подання запиту через реєстраційний портал);

- подати запит про надання виписки, витягу або довідки в якому вказуються критерії пошуку для їх формування за допомогою Реєстраційного порталу або офіційного веб-сайту розпорядника Єдиного державного реєстру.

До запиту про надання відомостей з Єдиного державного реєстру додаються:

1) через Реєстраційний портал:

- відсканований документ, що підтверджує повноваження представника – у разі подання запиту про надання виписки, витягу та довідки уповноваженою особою;

- відсканований документ (копія квитанції, виданої банком, копія платіжного доручення з відміткою банку, квитанція з платіжного термінала або квитанція (чек) з поштового відділення зв’язку), що підтверджує внесення плати за отримання відомостей з Єдиного державного реєстру – інформація про внесення плати за отримання відповідних відомостей з використанням платіжних систем через Інтернет.

Кожний електронний документ, що падається через Реєстраційний портал, засвідчується електронним цифровим підписом запитувача. Виписка, витяги та довідки в електронній формі на запит, поданий через Реєстраційний портал, засвідчуються електронним цифровим підписом державного реєстратора.

Виписки, витяги та довідки на запит, поданий через офіційний веб-сайт розпорядника Єдиного державного реєстру, формуються за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру та надаються в електронній формі через офіційний веб-сайт розпорядника Єдиного державного реєстру в режимі реального часу.


(збільшити)
 

Скримський 

Франц Францович

міський голова

 

Шановні полончани та гості міста!

   Радо вітаю Вас на офіційному веб-сайті Полонської міської ради об'єднаної територіальної громади. Ви маєте можливість ознайомитись із нашим чудовим, по-справжньому привабливим містом, його енергійними, цілеспрямованими людьми, які прагнуть зробити місто ще кращим.

   Полонне – місто відкритих, щирих і гостинних людей. Ми раді кожній можливості поділитися власним досвідом, перейняти краще у друзів і колег. Усі досягнення, якими багате наше місто – це щоденна праця, знання, вміння і таланти його мешканців.

   Відкритість і прозорість у роботі, постійний діалог із територіальною громадою є важливою складовою успішної діяльності міської влади. Саме тому головне завдання веб-сайту – сприяння розвиткові місцевої демократії.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання