- Міський голова
- Перший заступник міського голови
- Заступники міського голови
- Секретар ради
- Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету
- Рішення сесій
- Проекти рішень сесій та порядки денні
- Результати поіменного голосування
- Депутати міської ради
- Постійні депутатські комісії
- Інформація про місто
- Програми
- Міські перевезення
- Інформаціний довідник
- Очищення влади
- Звернення громадян
- Доступ до публічної інформації
Інформація щодо СУБСИДІЙ







Відділ організаційно-кадрової роботи
Телефон: 2-05-46 Начальник відділу організаційно-кадрової роботи - Демедюк Олена Василівна Головний спеціаліст - Гуменюк Неля Іванівна
Основні завдання, функції відділу організаційно-кадрової роботи Основними завданнями та функціями відділу є: 2.1. Забезпечення реалізації вимог чинного законодавства та відповідних нормативно-правових актів з питань кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування і нагород у міській раді та її виконавчих органах, на підприємствах, (установах та організаціях, що належать до комунальної власності територіальної громади міста (далі - підпорядковані установи), здійснює контроль з цих питань і надає організаційно-методичну допомогу їх виконавчим органам; 2.2. Організація та забезпечення з відповідними виконавчими органами міської ради узагальнення практики роботи з кадрами, надання міському голові пропозиції щодо вдосконалення роботи з кадрами; 2.3. Разом з іншими структурними підрозділами органу виконавчої влади та підпорядкованими установами розробляє річні плани роботи з кадрами, визначає щорічну та перспективну (на 5 років) потребу в кадрах, формує замовлення на підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації державних службовців та керівників; 2.4. Здійснює організаційне забезпечення по роботі з кадрами, а також методичне та інформаційне забезпечення роботи кадрових служб підпорядкованих установ; 2.5. Веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань, аналізує якісний склад посадових осіб місцевого самоврядування, а також керівників підпорядкованих установ; 2.6. Проводить роботу з резервом кадрів апарату органу виконавчої влади, здійснює організаційно-методичне керівництво формуванням кадрового резерву, аналізує та узагальнює практику формування кадрового резерву в структурних підрозділах органу виконавчої влади та підпорядкованих йому установах, вносить керівнику органу пропозиції щодо її вдосконалення; 2.7. Вносить рекомендації міському голові про зарахування до кадрового резерву посадових осіб при плануванні періодичного переміщення по службі (ротації); 2.8. Вивчає разом з іншими підрозділами особисті, професійні, ділові якості осіб, які претендують на зайняття посад в апараті органу виконавчої влади, попереджує їх про встановлені законодавством обмеження, пов'язані з прийняттям на службу в органах місцевого самоврядування та проходженням служби в органах місцевого самоврядування, ознайомлює із Загальними правилами поведінки державного службовця, контролює добір і розстановку кадрів в апараті органу виконавчої влади та підпорядкованих установах; 2.9. Приймає від претендентів на посади посадових осіб відповідні документи та подає їх на розгляд конкурсної комісії, здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору; 2.10. Розглядає та вносить керівнику органу пропозиції щодо проведення стажування кадрів на посадах посадових осіб, готує разом з відповідними підрозділами документи для організації стажування, здійснює контроль за його проведенням; 2.11. Готує матеріали про призначення на посади та звільнення з посад працівників апарату виконавчого комітету міської ради та керівників підпорядкованих установ; 2.12. Планує з урахуванням індивідуальних здібностей, професійної підготовки та результативності роботи посадової особи, періодичне переміщення його по службі у цьому органі, а також переведення до іншого державного органу чи в іншу місцевість за його згодою; 2.13. Оформляє документи про прийняття Присяги та присвоєння рангів посадовим особам, вносить про це записи до трудових книжок; 2.14. Обчислює стаж роботи, стаж державної служби та служби в органах місцевого самоврядування, здійснює контроль за встановленням надбавок за вислугу років; 2.15. Здійснює облік та контроль за наданням відпусток відповідної тривалості, складає графіки щорічних відпусток працівників апарату; 2.15. Розглядає матеріали та готує документи для заохочення та нагородження працівників, веде відповідний облік; 2.16. У межах своєї компетенції здійснює заходи для забезпечення трудової дисципліни, оформляє документи, пов'язані з проведенням службового розслідування та застосуванням заходів дисциплінарного впливу; 2.17. Здійснює підготовку документів щодо продовження терміну перебування на службі в органах місцевого самоврядування та призначення пенсій працівникам; 2.18. Здійснює роботу, пов'язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ працівників; 2.19. Оформляє і видає службові посвідчення та довідки з місця роботи працівника, проводить оформлення листків тимчасової непрацездатності; 2.20. Готує накази та інші документи для відрядження працівників; 2.21. Здійснює у межах своєї компетенції розроблення структури апарату органу виконавчої влади та штатного розпису, контролює розроблення посадових інструкцій у структурних підрозділах виконавчого комітету; 2.22.Здійснює організаційне забезпечення і бере участь у роботі атестаційної комісії та проведенні щорічної оцінки виконання посадовими особами покладених на них завдань і обов'язків, а також контролює проведення цієї роботи у підпорядкованих установах; 2.23. Забезпечує підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації кадрів, а також разом з іншими структурними підрозділами організовує регулярне навчання працівників апарату; 2.24. Організовує у межах своїх повноважень проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов'язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування; 2.25. Здійснює підготовку проектів рішень сесій та виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, що належать до компетенції відділу; 2.26. Здійснює підготовку аналітичних та інформаційних матеріалів за дорученням міського голови, перших заступників міського голови, заступників міського голови , керуючого справами (секретарем) виконкому міської ради; 2.27. Здійснює підготовку матеріалів до піврічних планів роботи виконавчого комітету, узагальнюючи пропозиції членів виконкому, депутатів міської ради, відділів виконавчого комітету; 2.28. Забезпечує організаційну підготовку проектів рішень та інших інформаційних документів на розгляд сесії, виконавчого комітету у межах компетенції відділу 2.29. На основі пропозицій міського голови, заступників міського голови, керуючого справами виконкому, секретаря міської ради, керівників виконавчих органів міської ради розробляє проекти перспективних і квартальних планів роботи міської ради та виконкому . 2.30. Забезпечує підготовку проектів розпоряджень міського голови, інших службових документів з питань, віднесених до компетенції відділу. 2.31. Готує та вносить на розгляд міського голови, секретаря міської ради, керуючого справами виконкому пропозиції щодо організаційних заходів по підготовці і проведенню на території міста референдумів, виборів народних депутатів України, депутатів місцевих рад, міського голови. 2.32. Забезпечує організацію роботи по представництву міської ради в асоціаціях, інших добровільних об’єднаннях органів місцевого самоврядування. 2.33. Сприяє депутатам міської ради у здійсненні їх повноважень. 2.34. Надає методичну і практичну допомогу в підготовці і проведенні засідань постійних комісій 2.35. Сприяє забезпеченню зв’язку між виборцями і депутатами . 2.36. Організує навчання депутатів, сприяє розповсюдженню кращого досвіду депутатської діяльності . 2.37. Здійснює організацію та підготовку проведення державних, загальноміських, святкових та інших заходів на підставі розпоряджень міського голови та відповідних документів вищестоящих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування; 2.38. Здійснення координації діяльності виконавчих органів Полонської міської ради під час організації та проведення святкових та інших заходів; 2.42. Надання виконавчим органам міської ради, підприємствам, організаціям та установам методичної та практичної допомоги в оформленні нагородних документів; 2.44. Координація роботи виконавчих органів міської ради, закріплених за Почесними громадянами міста, щодо надання їм необхідної допомоги та соціального захисту, аналіз цієї роботи і надання пропозицій щодо її поліпшення; 2.45. Забезпечення своєчасного та якісного складання списків державних, професійних і релігійних свят, днів народжень керівників держави, області, міста, депутатів, працівників міської ради та її виконавчих органів; 2.46 Бере участь у підготовці та виданні довідників та інших посібників, необхідних для роботи міської ради і виконавчого комітету; 2.47. Забезпечення підготовки текстів та виготовлення вітальних адресів, листів, листівок тощо з нагоди урочистостей, ювілейних та знаменних дат за дорученням керівництва міської ради. 2.48. Організація та проведення роз’яснювальної роботи з пільговими категоріями населення; 2.49. Здійснення повноваження щодо опіки та піклування над дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування як орган опіки і піклування; 2.50. Здійснення контролю за роботою закладів торгівлі та побутового обслуговування населення Полонської міської об’єднаної територіальної громади; 2.51. Організація підписки на періодичну пресу; 2.52. Здійснення організації розгляду звернень громадян, громадських об'єднань, державних і недержавних підприємств, установ та організацій, органів місцевого самоврядування з питань, які стосуються діяльності відділу, а також розробляє за результатами їх аналізу відповідні рішення згідно з чинним законодавством, які вносить на розгляд керівництва, сесії чи виконкому міської ради 2.53. Здійснення заходів щодо оформлення веб – сайту Полонської міської ради та її виконавчого комітету 2.54. Здійснює виконання інших функцій у відповідності з покладеними на нього завданнями.
|