Головний спеціаліст з питань додержання законодавства про працю
Головний спеціаліст з питань додержання законодавства про працю - Сергійко Тетяна Миколаївна Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
Основні завдання та обов’язки Метою роботи служби з питань додержання законодавства про працю є забезпечення реалізації делегованих повноважень щодо здійснення контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення у порядку, встановленому законодавством та накладення штрафів за порушення законодавства про працю та зайнятість населення у порядку, встановленому законодавством. Основні завданнята обов’язки головного спеціаліста: 1. Здійснення контролю за дотриманням законодавства про працю юридичними особами, у тому числі їх структурними та відокремленими підрозділами, які не є юридичними особами, та фізичними особами, які використовують найману працю. 2. Здійснення контролю за дотриманням законодавства про зайнятість населення в частині дотримання прав громадян під час прийому на роботу та працівників під час звільнення з роботи; використання праці іноземців та осіб без громадянства; наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в іншого роботодавця; дотримання прав і гарантій стосовно працевлаштування громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню; провадження діяльності з надання послуг з посередництва та працевлаштування. 3. Складання у випадках, передбачених законом, протоколів про адміністративні правопорушення. 4. Видача в установленому порядку юридичним особам, та фізичним особам, які використовують найману працю, обов’язкові до виконання приписи щодо усунення порушень законодавства з питань, які належать до компетенції виконавчого органу, та вносить пропозиції щодо накладення дисциплінарних стягнень на посадових осіб, винних у порушенні законодавства. 5. Забезпечення роботодавців і працівників інформацією та роз’ясненнями щодо ефективних засобів дотримання законодавства, у межах повноважень, визначених положенням про виконавчий орган, та запобігання можливим його порушенням. 6. Накладення у порядку, визначеному законодавством, штрафів за порушення законодавства, повноваження зі здійснення контролю за яким віднесені до повноважень виконавчого органу. 7. Здійснення фіксації процесу інспекційного відвідування з використанням засобів аудіо-, фото- та відеотехніки. 8. Звітування про виконання покладених на виконавчий орган завдань за формою та у строки, визначені Держпраці. 9. Подача до Держпраці чи її територіальних органів матеріалів та організаційно-розпорядчих документів, що складаються при проведенні та за результатами інспекційних відвідувань, невиїзних інспектувань. 10. Взяття участі в організації проведення та / або проведенні навчання, підвищення кваліфікації, підготовки та перепідготовки з питань щодо здійснення повноважень у сфері контролю за додержанням законодавства про працю. 11. Проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з питань, що належать до його компетенції, у тому числі з питань недопущення дискримінації на робочих місцях ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД. 12. Аналіз стану та тенденційдодержання законодавства про працю у межах території відповідної ради та вжиття заходів до усунення недоліків. 13. Розгляд в установленому законодавством порядку звернення громадян. 14. Інформування населення про стан здійснення делегованих повноважень. 15. Організація роботи з укомплектування, зберігання, обліку та використання документів, створених у ході здійснення своїх повноважень. 16. Забезпечення у межах своїх повноважень реалізації державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом. 17. Забезпечення захисту персональних даних, доступ до яких отримано у ході здійснення повноважень. 18. Підготовка та подача в установленому порядку аналітичних матеріалів і статистичної звітності з питань реалізації делегованих повноважень у сфері здійснення контролю за додержанням законодавства про працю, керівнику виконавчого органу та Держпраці. 19. Проведення моніторингу проблемних питань реалізації державної політики у сфері контролю за додержанням законодавства про працю, підготовка та подання до Держпраці пропозицій щодо їх врегулювання. 20. Проведення моніторингу стану дотримання законодавства про працю, у тому числі у сфері оплати праці в частині своєчасної і не нижче визначеного державою мінімального розміру оплати праці. 21. Взяття участі у інформаційно-роз’яснювальних кампаніях щодо найбільш ефективних способів дотримання норм законодавства про працю, захисту і поновлення трудових прав працівників. 22. Співпраця з іншими виконавчими органами відповідних рад щодо забезпечення реалізації завдань і повноважень, що входять до їхньої компетенції. 23. Виконання рішень Полонської міської ради та її виконавчого комітету, письмових та усних розпоряджень, вказівок міського голови. 24. Виконання інших обов’язків в межах наданих повноважень пов’язаних із дотриманням законодавства про працю. |