- Міський голова
- Перший заступник міського голови
- Заступники міського голови
- Секретар ради
- Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету
- Рішення сесій
- Проекти рішень сесій та порядки денні
- Результати поіменного голосування
- Депутати міської ради
- Постійні депутатські комісії
- Інформація про місто
- Програми
- Міські перевезення
- Інформаціний довідник
- Очищення влади
- Звернення громадян
- Доступ до публічної інформації
Інформація щодо СУБСИДІЙ







Відділ реєстрації...
Відділ реєстрації місця проживання, оформлення спадкових прав та вчинення нотаріальних дій
Увага! Відділ реєстрації розташований на 2 поверсі в будівлі прокуратури (вхід з правої сторони будівлі, двері біля банкомату Райфайзен банку). До відома громадян: Зараз в Україні перейменовується велика кількість населених пунктів і вулиць. Відповідно, у багатьох громадян змінюються адреси. Згідно законодавства зміна інформації шляхом проставлення в паспортах нових штампів тільки за бажанням. Якщо громадянин хоче, або йому це для чогось потрібно, він може звернутися до відділу реєстрації місця проживання, оформлення спадкових прав та вчинення нотаріальних дій Полонської міської ради ОТГ та змінити інформацію в паспорті. Процедура зміни інформації у паспортному документі проводиться безкоштовно.
Начальник відділу Спеціаліст І категорії Головний спеціаліст з питань оформлення спадкових прав та вчинення нотаріальних дій
Основні завдання та функції відділу Виходячи з основних завдань, відділ здійснює такі функції : 1. здійснює реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, веде відповідні реєстраційні обліки; 2. формує та веде реєстр територіальної громади для потреб реєстрації місця проживання/перебування; 3. здійснює обмін відомостями між реєстрами різних територіальних громад для реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання особи у разі її вибуття з однієї територіальної одиниці та прибуття до іншої адміністративно-територіальної одиниці; 4. передає інформацію до територіального підрозділу ДМС для внесення її до відомчої інформаційної системи ДМС Єдиного державного демографічного реєстру; 5. готує інформаційно-аналітичні матеріали та інші документи з питань, що належать до його компетенції, для подання в установленому порядку на розгляд відповідних органів; 6. складає протоколи про адміністративне правопорушення передбачені КУпАП; 7. виконує інші функції, що випливають з покладених на нього завдань.
Інформаційна картка Завантажити ЗРАЗКИ ЗАЯВ: Заява про зняття з реєстрації місця проживання Завантажити Заява про реєстрацію місця перебування Завантажити Заява про реєстрацію місця проживання малолітньої Завантажити Заява про реєстрацію місця проживання Завантажити
|