Пошук по сайту
Меню користувача
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
На даний момент 24 гостей на сайті

 

Відділ реєстрації місця проживання, оформлення спадкових прав та вчинення нотаріальних дій Управління організації надання адміністративних послуг виконавчого комітету Полонської міської ради ОТГ

 

Увага!

Відділ реєстрації розташований у приміщенні ЦНАПу Полонської ОТГ (приміщення під склом біля будинку культури).

До відома громадян:

Зараз в Україні перейменовується велика кількість населених пунктів і вулиць. Відповідно, у багатьох громадян змінюються адреси. Згідно законодавства зміна інформації шляхом проставлення в паспортах нових штампів тільки за бажанням.

Якщо громадянин хоче, або йому це для чогось потрібно, він може звернутися до відділу реєстрації місця проживання, оформлення спадкових прав та вчинення нотаріальних дій Полонської міської ради ОТГ та змінити інформацію в паспорті. Процедура зміни інформації у паспортному документі проводиться безкоштовно.

 

Прийомні дні:

понеділок - середа

четвер

п'ятниця

з 8.00 до 17.15 год.

з 8.00 до 20.00 год.

з 8.00 до 16.00 год.

 

 

Без обідньої перерви

Субота, неділя - Вихідний

 

Начальник відділу

Спеціаліст І категорії

Головний спеціаліст з питань оформлення спадкових прав та вчинення нотаріальних дій

Електронна пошта:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 

Основні завдання та функції відділу

Виходячи з основних завдань, відділ здійснює такі функції :

1. здійснює реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, веде відповідні реєстраційні обліки;

2. формує та веде реєстр територіальної громади для потреб реєстрації місця проживання/перебування;

3. здійснює обмін відомостями між реєстрами різних територіальних громад для реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання особи у разі її вибуття  з однієї територіальної одиниці та прибуття до іншої адміністративно-територіальної одиниці;

4. передає інформацію до територіального підрозділу  ДМС для внесення її до відомчої інформаційної системи ДМС Єдиного державного демографічного реєстру;

5. готує інформаційно-аналітичні матеріали та інші документи з питань, що належать до його компетенції, для подання в установленому порядку на розгляд відповідних органів;

6. складає протоколи про адміністративне правопорушення передбачені КУпАП;

7. виконує інші функції, що випливають з покладених на нього завдань.

 


 

Реєстрація місця проживання

Для реєстрації місця проживання особа або її представник подає:

1) заяву за формами, наведеними відповідно у додатку 6, та додатку 7 ;

2) документ, до якого вносяться відомості про місце проживання( це може бути паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист). Якщо дитина не досягла 16 років, подається свідоцтво про народження. Реєстрація місця проживання дітей, які є іноземцями чи особами без громадянства, здійснюється за умови внесення даних про дітей до посвідки на постійне або тимчасове проживання їх батьків та копії свідоцтва про народження. Документи, видані компетентними органами іноземних держав, підлягають легалізації в установленому порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами;

3) квитанцію про сплату адміністративного збору (у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну послугу);

4) документи, що підтверджують:

право на проживання в житлі, - ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця проживання особи здійснюється за згодою власника/співвласників житла, наймача та членів його сім’ї (зазначені документи або згода не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітніх дітей за адресою реєстрації місця проживання батьків/одного з батьків або законного представника/представників);

право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи, - довідка про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи за формою згідно з додатком 9, копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи, форма якого затверджується Мінсоцполітики (для осіб, які перебувають на обліку у цих установах або закладах);

проходження служби у військовій частині, адреса якої зазначається під час реєстрації, - довідка про проходження служби у військовій частині, видана командиром військової частини за формою згідно з додатком 10 (для військовослужбовців, крім військовослужбовців строкової служби);

5) військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);

6) заяву про зняття з реєстрації місця проживання особи за формою згідно з додатком 11 (у разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання).

У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються:

документ, що посвідчує особу представника;

документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини - батьками (усиновлювачами).

Реєстрація місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.

У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

Забороняється вимагати для реєстрації місця проживання особи інші документи.

 

Інформаційна картка - завантажити.

 


 

Зняття з реєстрації місця проживання особи здійснюється на підставі:

заяви особи або її представника за формою згідно з додатком 11;

рішення суду, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житлове приміщення або права користування житловим приміщенням, про виселення, про зняття з реєстрації місця проживання особи, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою;

свідоцтва про смерть;

повідомлення територіального органу або підрозділу ДМС із зазначенням відповідних реквізитів паспорта померлої особи або документа про смерть, виданого компетентним органом іноземної держави, легалізованого в установленому порядку;

інших документів, які свідчать про припинення:

підстав для перебування на території України іноземців та осіб без громадянства (інформація територіального органу ДМС або територіального підрозділу ДМС, на території обслуговування якого зареєстровано місце проживання особи, про закінчення строку дії посвідки на тимчасове проживання або копія рішення про скасування посвідки на тимчасове проживання чи скасування дозволу на імміграцію та посвідки на постійне проживання в Україні);

підстав для проживання бездомної особи у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту (письмове повідомлення соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту);

підстав на право користування житловим приміщенням (закінчення строку дії договору оренди, найму, піднайму житлового приміщення, строку навчання в навчальному закладі (у разі реєстрації місця проживання в гуртожитку навчального закладу на час навчання), відчуження житла та інших визначених законодавством документів).

Зняття з реєстрації місця проживання на підставах, визначених в абзацах сьомому та восьмому, здійснюється за клопотанням уповноваженої особи спеціалізованої соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту або за заявою власника/наймача житла або їх представників.

Зняття з реєстрації місця проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб, стосовно яких встановлено опіку та піклування, здійснюється за погодженням з органами опіки та піклування.

Разом із заявою особа подає:

документ, до якого вносяться відомості про зняття з реєстрації місця проживання. Якщо дитина не досягла 16 років, подається свідоцтво про народження;

квитанцію про сплату адміністративного збору;

військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).

У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються:

документ, що посвідчує особу представника;

документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини - батьками (усиновлювачами).

Зняття з реєстрації місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.

У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами зняття з реєстрації місця проживання дитини, яка не досягла 14 років, разом з одним із батьків здійснюється за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

 

Інформаційна картка - завантажити.

 


(збільшити)
 

Скримський 

Франц Францович

міський голова

 

Шановні полончани та гості міста!

   Радо вітаю Вас на офіційному веб-сайті Полонської міської ради об'єднаної територіальної громади. Ви маєте можливість ознайомитись із нашим чудовим, по-справжньому привабливим містом, його енергійними, цілеспрямованими людьми, які прагнуть зробити місто ще кращим.

   Полонне – місто відкритих, щирих і гостинних людей. Ми раді кожній можливості поділитися власним досвідом, перейняти краще у друзів і колег. Усі досягнення, якими багате наше місто – це щоденна праця, знання, вміння і таланти його мешканців.

   Відкритість і прозорість у роботі, постійний діалог із територіальною громадою є важливою складовою успішної діяльності міської влади. Саме тому головне завдання веб-сайту – сприяння розвиткові місцевої демократії.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання