- Міський голова
- Перший заступник міського голови
- Заступники міського голови
- Секретар ради
- Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету
- Рішення сесій
- Проекти рішень сесій та порядки денні
- Результати поіменного голосування
- Депутати міської ради
- Постійні депутатські комісії
- Інформація про місто
- Програми
- Міські перевезення
- Інформаціний довідник
- Очищення влади
- Звернення громадян
- Доступ до публічної інформації
Інформація щодо СУБСИДІЙ







Відділ бухгалтерського обліку та звітності
Телефон: 2-04-29 Начальник відділу, головний бухгалтер - Носич Володимир Миколайович Головний спеціаліст - Вістяк Ганна Олександрівна Спеціаліст І категорії - Зінчук Алла Георгіївна Спеціаліст І категорії - Кошевич Оксана Миколаївна Завдання та функції 1. Основними завданнями Відділу є: 1.1. Ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності виконавчого комітету Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади та складення звітності. 1.2. Відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами. 1.3. Забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов'язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності. 1.4. Забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів. 1.5. Запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів. 1.6. Здійснення методичного керівництва та контролю за дотриманням вимог законодавства з питань ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності по апарату, виконавчих органах та установах, для яких виконавчий комітет Полонської міської ради є головним розпорядником бюджетних коштів. 2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань виконує наступні функції: 2.1. Веде бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку з відображенням господарських операцій на підставі прийнятих до обліку первинних документів шляхом подвійного запису їх на взаємопов'язаних рахунках бухгалтерського обліку відповідно до вимог Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, затвердженого наказом Головного управління державного казначейства України від 10.12.1999 року №114. 2.2. Забезпечує тотожність даних аналітичного обліку оборотам і залишкам за рахунками синтетичного обліку на перше число кожного місяця. 2.3 Своєчасно складає та подає звіти до органів державної статистики, фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Пенсійного фонду України, Державної податкової інспекції, управління Державного казначейства. 2.4. Приймає від установ, для яких виконавчий комітет Полонської міської ради є головним розпорядником бюджетних коштів, фінансову та бюджетну звітність, аналізує ефективність використання ними бюджетних коштів. 2.5 Проводить аналіз обсягів видатків за попередні роки, опрацьовує та подає до фінансово – економічного відділу міської ради попередню розрахункову потребу на наступний бюджетний рік, складає бюджетний запит з відповідними обґрунтуваннями, складає та доводить розпорядникам нижчого рівня та одержувачам лімітні довідки про бюджетні асигнування, складає проекти кошторисів, планів асигнувань загального фонду бюджету та планів спеціального фонду місцевого бюджету, складає та подає на затвердження кошториси, плани асигнувань загального фонду бюджету та плани спеціального фонду місцевого бюджету, в разі необхідності внесення змін протягом бюджетного року складає довідки про зміни до кошторису та плану асигнувань. 2.6. Складає штатний розпис і розрахунки до нього в розрізі апарату та виконавчих органів Полонської міської ради. 2.7. Приймає участь у розробці міських бюджетних програм та опрацьовує отримані документи та інформацію, що стосується питань порушених в конкретній бюджетній програмі, протягом року здійснює аналіз їх виконання, контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів відповідно до напрямів діяльності бюджетних програм. 2.8. Готує проекти рішень Полонської міської ради та виконавчого комітету міської ради, розпорядження міського голови з питань, що входять до компетенції Відділу. 2.9. Координує і надає методичну допомогу по веденню бухгалтерського обліку та здійснює поточний контроль за фінансовою діяльністю установ, для яких виконавчий комітет Полонської міської ради є головним розпорядником коштів, а саме: 1) дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, їх реєстрації в органах Державної казначейської служби та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань; 2) повнотою надходжень та витрачанням бюджетних коштів установ, для яких виконавчий комітет Полонської міської ради є головним розпорядником бюджетних коштів; 3) правильністю зарахування та використання власних надходжень установ, для яких виконавчий комітет Полонської міської ради є головним розпорядником бюджетних коштів; 4) веденням бухгалтерського обліку, складенням фінансової та бюджетної звітності, дотриманням бюджетного законодавства та національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку установам, для яких виконавчий комітет Полонської міської ради є головним розпорядником бюджетних коштів. 2.10 Своєчасно та у повному обсязі перераховує податки і збори (обов'язкові платежі) до відповідних бюджетів. 2.11 Забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо: 1) використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій; 2) інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу. Кількість інвентаризацій у звітному році, дати їх проведення, перелік майна і зобов’язань, що підлягають інвентаризації визначаються розпорядженням міського голови. 2.12. Проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства. 2.14. Забезпечує зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності, а також звітності. 2.15. Бере участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів. 2.16 Розробляє та забезпечує здійснення заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни установ, для яких виконавчий комітет Полонської міської ради є головним розпорядником бюджетних коштів. 2.3. Здійснює, в межах повноважень, договірну роботу щодо договорів, угод, контрактів, стороною яких виступає Полонська міська рада або її виконавчий комітет.
|