Пошук по сайту
Меню користувача
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
На даний момент 30 гостей на сайті

 

Прийомні дні:

 


 

середа

п'ятниця


 

з 8 до 17.15 год.

з 8 до 16 год.

Обідня перерва
з 12:00 до 13:00

Головний спеціаліст з питань додержання законодавства про працю - Сергійко Тетяна Миколаївна

Електронна пошта:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Основні завдання та обов’язки
головного спеціалістаз питань додержання законодавства про працю

Метою роботи служби з питань додержання законодавства про працю є забезпечення реалізації делегованих повноважень щодо  здійснення контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення у порядку, встановленому законодавством та накладення штрафів за порушення законодавства про працю та зайнятість населення у порядку, встановленому законодавством.

Основні завданнята обов’язки  головного спеціаліста:

1. Здійснення контролю за дотриманням законодавства про працю юридичними особами, у тому числі їх структурними та відокремленими підрозділами, які не є юридичними особами, та фізичними особами, які використовують найману працю.

2. Здійснення контролю за дотриманням законодавства про зайнятість населення в частині дотримання прав громадян під час прийому на роботу та працівників під час звільнення з роботи; використання праці іноземців та осіб без громадянства; наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в іншого роботодавця; дотримання прав і гарантій стосовно працевлаштування громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню; провадження діяльності з надання послуг з посередництва та працевлаштування.

3. Складання у випадках, передбачених законом, протоколів про адміністративні правопорушення.

4. Видача в установленому порядку юридичним особам, та фізичним особам, які використовують найману працю, обов’язкові до виконання приписи щодо усунення порушень законодавства з питань, які належать до компетенції виконавчого органу, та вносить пропозиції щодо накладення дисциплінарних стягнень на посадових осіб, винних у порушенні законодавства.

5. Забезпечення роботодавців і працівників інформацією та роз’ясненнями щодо ефективних засобів дотримання законодавства, у межах повноважень, визначених положенням про виконавчий орган, та запобігання можливим його порушенням.

6. Накладення у порядку, визначеному законодавством, штрафів за порушення законодавства, повноваження зі здійснення контролю за яким віднесені до повноважень виконавчого органу.

7. Здійснення фіксації процесу інспекційного відвідування з використанням засобів аудіо-, фото- та відеотехніки.

8. Звітування про виконання покладених на виконавчий орган завдань за формою та у строки, визначені Держпраці.

9. Подача до Держпраці чи її територіальних органів матеріалів та організаційно-розпорядчих документів, що складаються при проведенні та за результатами інспекційних відвідувань, невиїзних інспектувань.

10. Взяття  участі в організації проведення та / або проведенні навчання, підвищення кваліфікації, підготовки та перепідготовки з питань щодо здійснення повноважень у сфері контролю за додержанням законодавства про працю.

11. Проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з питань, що належать до його компетенції, у тому числі з питань недопущення дискримінації на робочих місцях ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД.

12. Аналіз стану та тенденційдодержання законодавства про працю у межах території відповідної ради та вжиття  заходів до усунення недоліків.

13. Розгляд  в установленому законодавством порядку звернення громадян.

14. Інформування населення про стан здійснення делегованих повноважень.

15. Організація  роботи з укомплектування, зберігання, обліку та використання документів, створених у ході здійснення своїх повноважень.

16. Забезпечення у межах своїх повноважень реалізації державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.

17. Забезпечення захисту персональних даних, доступ до яких отримано у ході здійснення повноважень.

18. Підготовка та подача в установленому порядку аналітичних матеріалів і статистичної звітності з питань реалізації делегованих повноважень у сфері здійснення контролю за додержанням законодавства про працю, керівнику виконавчого органу та Держпраці.

19. Проведення моніторингу проблемних питань реалізації державної політики у сфері контролю за додержанням законодавства про працю, підготовка та подання до Держпраці пропозицій щодо їх врегулювання.

20. Проведення моніторингу стану дотримання законодавства про працю, у тому числі у сфері оплати праці в частині своєчасної і не нижче визначеного державою мінімального розміру оплати праці.

21. Взяття  участі у інформаційно-роз’яснювальних кампаніях щодо найбільш ефективних способів дотримання норм законодавства про працю, захисту і поновлення трудових прав працівників.

22. Співпраця з іншими виконавчими органами відповідних рад щодо забезпечення реалізації завдань і повноважень, що входять до їхньої компетенції.

23. Виконання рішень Полонської міської ради та її виконавчого комітету, письмових та усних розпоряджень, вказівок міського голови.

24. Виконання інших обов’язків в межах наданих повноважень пов’язаних із дотриманням законодавства про працю.


(збільшити)
 

Скримський 

Франц Францович

міський голова

 

Шановні полончани та гості міста!

   Радо вітаю Вас на офіційному веб-сайті Полонської міської ради об'єднаної територіальної громади. Ви маєте можливість ознайомитись із нашим чудовим, по-справжньому привабливим містом, його енергійними, цілеспрямованими людьми, які прагнуть зробити місто ще кращим.

   Полонне – місто відкритих, щирих і гостинних людей. Ми раді кожній можливості поділитися власним досвідом, перейняти краще у друзів і колег. Усі досягнення, якими багате наше місто – це щоденна праця, знання, вміння і таланти його мешканців.

   Відкритість і прозорість у роботі, постійний діалог із територіальною громадою є важливою складовою успішної діяльності міської влади. Саме тому головне завдання веб-сайту – сприяння розвиткові місцевої демократії.